• Anonym (Do)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2024-05-11 22:15:06 följande:
    Pratar om dejtning generellt inte om henne. 
    Har du dejtat någon gång?
  • Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-05-12 19:58:05 följande:

Nej, man inte detaljplanera allt och det vill jag inte heller i en relation. Vet däremot vilka saker jag ser framemot i en relation. 

Relationer kan faktiskt sprickas pga dålig kommunikation. 

Och du är helt säker på att den här tjejen kan tillgodose de sakerna du ser fram emot i en relation? I så fall, hur kan du veta det?

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-05-12 21:52:41 följande:
    Vill prata djupare med henne som sagt och också träffa henne själv. Och ja, modern dejtning är jobbig. Vill hellre växa in i en relation med henne. Känns jättekrångligt att få till en relation men det är värt det såklart. Vill verkligen kunna ge kärlek och motta kärlek i en kärleksrelation.

Hur tycker du att modern dejting hindrar dig från att växa in i en relation?

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-05-12 22:50:53 följande:
    Fast det är normen, middagsdejter är den vanligaste typen av dejt tyvärr.
    Vi släpper normen med modern dejting och leker med tanken att den här tjejen tycker precis som du, så du kan välja en att utforma en dejt precis som du vill. Hur skulle den se ut då? Vad skulle ni göra?
  • Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-05-12 23:06:38 följande:
    Ex gå utomhus eller se på något roligt som vi båda är intresserade av. 

Kaboom! Där sprang du på en mina!

Du beskrev precis modern dejting i sin renaste form. Att ta en promenad i en park och snacka lite, kanske ta en kaffe, är förmodligen en av de vanligaste föreslagna dejterna i den moderna normativa dejtingscenen som du tycker är så tråkig.

Som en parantes kan jag nämna att första gången jag träffade min nuvarande partner så gick vi till en park och promenerade några timmar och sen fikade vi.

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-05-13 08:45:42 följande:
    Jag vill som sagt träffa henne men det är inte enkelt att fixa direkt. Har dessutom gillat henne under flera månader och gillar henne nu vilket gör det ännu mer komplext. 

Hur har det gått idag? Ännu en dag där du aktivt och målmedvetet inte varit för på och inte DMat andra tjejer?

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-05-15 23:17:07 följande:

Jag tar till mig av råden och ett av råden var bland annat att skriva med henne. Vet att jag bör ha skrivit något som bör antyda att jag gillar henne men det är inte så enkelt. Det är inte så enkelt att bli ihop med den jag gillar. Är bra mycket tuffare än jag hoppades på. 

Du tar inte till dig ett endaste litet skit av vad folk skriver här. Dessutom tror du att din situation är unik, men det är den inte kompis. Du har fått konkreta exempel i den här tråden från folk som får din sist att framstå som en söndagsskoleövning.

Jag tror fortfarande att du är ett troll som genomför en undersökning om hur länge du kan hålla igång den här tråden. Hatten av!

• Anonym (Do)

En incels födelse är vad den här tråden borde heta.

• Anonym (Do)

TS är uppenbart ett troll. Finns ingen annan förklaring till hans beteende 

• Anonym (Do)

Idag har jag aktivt visat kärlek till min särbo genom att aktivt inte dmat till andra tjejer. Vidare har jag fått allt det jag vill av ett förhållande genom att aktivt visat genom kroppsspråk osv att jag tycker om henne. Men jag vill inte riktigt att hon ska få veta det än, så jag har inte varit för på.

Förstår inte ni andra tråddeltagare hur totalt fintade vi är? Det här kommer gå till familjelivshistorien som det mest framgångsrika trollet någonsin!

Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?