• Anonym (r)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

börjar tråden gå för långsamt eller får du för lite uppmärksamhet? patetiskt...

• Anonym (r)

jag ställer samma fråga som jag antagligen ställde på sida 3, tröttnar inte folk att prata med en vägg med motfrågor som inte tar in ett ord? hur kan någon tro att detta stämmer?

• Anonym (r)
    anonym05swe skrev 2024-05-11 18:31:26 följande:
    Har faktiskt skrivit med hennepatetiskt en del så tid har gått åt det om man ska följa det tekniska så jo (jag tycker dockidiot det är roligt att skriva med henne alltså verkligen så är inte för mig att offra direkt)
    Den riktiga uppoffringen är folk som faktiskt lagt ner tid åt detta som om situationen var på riktigt.
  • Anonym (r)
    Anonym (Do) skrev 2024-05-17 22:46:27 följande:

TS är uppenbart ett troll. Finns ingen annan förklaring till hans beteende 

Ja, jag börjar oroa mig för att folk faktiskt fortfarande lägger tid på detta. Inte för TS.
  • Anonym (r)
    Anonym (Do) skrev 2024-06-02 23:11:33 följande:
    Vad är det för universitetsutbildning du ska läsa?
    " AI-generad kunskap i manipulation 101"
  • Anonym (r)
    anonym05swe skrev 2024-06-02 23:16:13 följande:
    Väldigt omogen kommentar. 
    TACK PUSS GUBBBRN FICK DU KÖRKORTET IG^ÅR
  • Anonym (r)

= nivån

snälla gå åtminstone över till någon av hns andra AItrådar

• Anonym (r)

Ingen människa upprepar sig så ofta, pratar som en vägg och tror att på ett halvår skulle en fiktiv brud inte fatta att TS är kåt på henne eller ha någon bekant som hittade tråden och i det förlöjligar stackars TS. Demon

• Anonym (r)
    Anonym (X) skrev 2024-06-02 23:47:48 följande:
    ?
    its multiplying
  • Anonym (r)
    Anonym skrev 2024-07-14 21:35:00 följande:
    Nej, det händer väl inget eller? Gör det? Varför finns tråden då?

Märker du inte att den går på rundgång? Ser du verkligen inte det?

- Hur ska jag göra?
    - Lyssna på dessa tips
    - Nej!
    - Nähe, då händer ju inte mer.
    - Jo! Det händer och jag gör massor!
    - Hur ska jag göra?
    - Lyssna på dessa tips
    - Nej!
    - Nähe, då händer ju inte mer.
    - Jo! Det händer och jag gör massor!
    - Hur ska jag ...

*REPEAT*

I över 400 sidor.

Men visst, tittar man på resultatet så är ser det ju ut som att det var du som hade rätt. Med tanke på att ni är ihop nu så har du säkert gjort tillräckligt, det var rätt att inte lyssna på någon och du visste bäst om världens alla förhållanden.

Att se verkligheten, läsa resultat och anpassa medlen efter målen är onekligen dina starka sidor.
    Klart TS vet det. Det är själva poängen med tråden. Från första sidan. TS har er precis var HEN vill.
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?