• Anonym (Do)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2024-07-11 21:10:48 följande:
    Nej det är för det är omöjligt att bedöma nu. 
    Nej det är i själva verket väldigt enkelt att bedöma nu för det finns bara två alternativ:

1 Du kommer med någon av dina vanliga undanflykter. Det fanns inte tid. Det var för komplext. Det var för svårt. Det var inte läge. Eller så blir det min personliga favorit från förra eventet: ?det gick inte för vi var i samma grupp?. Det är en smått magisk bortförklaring.

2 Man up, va rakryggad. Kamma håret, släpp sargen, sträck på dig och fråga henne om ni ska hitta på något någon dag. Föreslå på stående att du kan komma till hennes stad så kan ni ta en promenad och en fika eftersom du är nyfiken på henne.

Men du kommer aldrig göra alternativ 2. Aldrig. Alla vet det.
  • Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-07-11 22:13:27 följande:

Tro mig, jag gör det jag kan men det är inte direkt så att när man har känslor att det är enkelt att göra det. 

Det var bara sagt utifall att. 

Det är så tufft läge alltså och har varit det i månader.

Du erkänner alltså att du inte kan göra mer än vad du gör nu. Så du är körd eftersom du inte har något intresse av att lära dig att göra mer än vad du gör nu.

Återigen, det är kört
  • Anonym (Do)
    Anonym (Do) skrev 2024-07-11 21:23:46 följande:
    Nej det är i själva verket väldigt enkelt att bedöma nu för det finns bara två alternativ:

1 Du kommer med någon av dina vanliga undanflykter. Det fanns inte tid. Det var för komplext. Det var för svårt. Det var inte läge. Eller så blir det min personliga favorit från förra eventet: ?det gick inte för vi var i samma grupp?. Det är en smått magisk bortförklaring.

2 Man up, va rakryggad. Kamma håret, släpp sargen, sträck på dig och fråga henne om ni ska hitta på något någon dag. Föreslå på stående att du kan komma till hennes stad så kan ni ta en promenad och en fika eftersom du är nyfiken på henne.

Men du kommer aldrig göra alternativ 2. Aldrig. Alla vet det.
    Kommentar TS? Snälla?
  • Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-07-11 22:58:58 följande:
    Vet inte på hur långt jag kan skriva redan nu. Hon vet redan om rätt mkt om mig och jag en del av henne (alltså sånt som folk redan frågar om på dejter osv typ favoritartist osv, vad man ska göra efter studenten osv). Vi vet redan om en del om varandra så vet inte hur jag ens kan ta nästa steg rätt utan att det blir konstigt. I en annan värld kanske jag redan varit ihop med henne eller varit avvisad för länge sedan. 
    Hon vet att du är intresserad av henne. När incels som du har kontakt med tjejer så står det skrivet i pannan på er.
  • Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-07-11 23:11:12 följande:
    Bete dig.
    Vad menar du?
  • Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-07-12 10:43:55 följande:

Varför skulle hon veta det redan? Inte skrivit eller sagt det till henne. Så du tror hon vet redan pga...?

Jag har redan skrivit att jag helst hade kommit längre.

På grund av ditt sätt att hantera hela situationen, hur du uttrycker dig. Det bara lyser osäker oskuld om dig, det syns klart och tydligt när man har varit med ett tag. Du har inte det, så du förstår inte vad vi snackar om. Du får helt enkelt lita på oss när vi säger att hon har sina aningar om att du nog är intresserad av henne.

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-07-14 13:20:02 följande:
    Händer inget? Att skriva i månader är långt mer än inget. Vill dessutom göra mer. 
    I sammanhanget är det i stort sett ingenting som hänt. Oavsett hur länge ni skrivit med varandra, eller mest du till henne under här fallet, så spelar det ingen roll när konversationen varit ungefär lika djup som en vattenpöl.
  • Anonym (Do)
    Anonym skrev 2024-07-16 15:46:30 följande:

Alltså, när är eventet?

Snart. Det är för komplext och svårt att svara på exakt
  • Anonym (Do)

Hur går det?

Har du smugit upp till henne och sagt att du aktivt inte skrivit med någon annan tjej än henne osv?

• Anonym (Do)

De kanske står och hånglar i en buska i stadsparken just nu? Hon hade kanske inte en chans när anonym05swe tog mod till sig och spelade ut hela sin oemotståndliga charm? Han drog till med en modern och innovativ dejt som bestod i en promenad i parken och väl där lyckades han få henne att prata djupt i många timmar. Sen var det klart. 

Hoppas bara att han inte tycker det är modernt och tråkigt med hångel?

Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?