anonym05swe skrev 2024-07-28 10:24:50 följande:
Nej mina känslor är starkare än det givetvis, tror dessutom de flesta inte vill bli föremål för skvaller eller dylikt. Jag mår bra. Hade dessutom hanterat en kärleksrelation väldigt bra.
Det gjorde jag av respekt för henne för vet inte hur hon skulle se det. Vill inte heller framstå som ytlig i mina känslor för henne eller någon som bara vill få bekräftelse.
Poängen är att de flesta inte tänker att de ska bli föremål för skvaller bara för att man visar att man är intresserad av någon annan, där skiljer du ut dig från andra. Det är därför jag anser att du är sargad eftersom du ens tänker i dom banorna. Särskilt bra verkar du faktiskt inte må efter hur du har beskrivit ditt liv: inga riktiga vänner, inget körkort, inget jobb mm.
Vi har också redan svarat dig femton gånger om hur ditt agerande inte handlar om respekt för henne eller din konstiga teori om bekräftelse men eftersom du inte verkar läsa vad vi skriver skriver jag det igen. Om man är förälskad i någon vill man att den ska visa det tydligt, man kommer inte tänka att det bara handlar om yta eller att man egentligen inte vill ha ett längre förhållande. DU tänker så men om du pratat med fler människor istället för att läsa bloggar mm hade du vetat att det inte är så människor tänker.
Du måste börja umgås med människor så att din uppfattning om omvärlden inte bygger på internetskrivelser! När börjar du på universitetet? Har du fått lägenhet än?