• Anonym

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

Är det här inlägget menat som ett skämt? Hur i hela fridens namn har svaret med det som du citerar att göra?
    Är svenska ditt huv

udspråk? Du skojar?

• Anonym

Det är nu officiellt Deluxe-Motherfucker-Ultra-KÖRT.
    Gong Gong-slag!

• Anonym
    Anonym (K) skrev 2024-07-24 02:34:00 följande:

Du har fått goda råd i 8-9 månader av folk med mycket mer erfarenhet än du.
    Du har valt att ignorera det mesta och hävdar att du vet bättre.
    Tja, här sitter vi med våra förhållanden, och du vågar fortfarande inte ens fråga om ni kan träffas någon gång. 

Det kan hända att utfallet är det samma,  dvs hon kanske skulle sagt nej. Men, hon kanske skulle sagt ja.
    Det kommer du aldrig få veta. 

Summa summarum; gör man inget är det safe, men man kommer aldrig någon vart, och tar inte chansen att lyckas.

Enda möjligheten att du kunnat få henne till flickvän hade varit att du vågat satsa. Ja, du kan förlora, men utan att våga riskera det kommer du aldrig någon vart.

Du väljer själv.

Fast hans fall är ju unikt!
  • Anonym

Jag tror att objektets för TS kärlek, givet att hon är en tjej som bestämt sig för att göra lumpen, är den typen av person som kommer att inse att hon vill ha en riktig karl precis som just ts. Ett kap som saknar jobb, körkort och mod att fråga ut henne men envetet håller fast vid pojkrums-påhittade "såhär ska det vara"-teorier om förhållanden och därmed tar henne med storm.

Hon kommer att lämna alla lumparkillar efter 300 dagar och undra - Vad hände med hemmasittaren som aldrig kom till skott? ´fan hette han nu igen? Det var ju en man av rang!

Ta det bara lugnt.
    Hon kommer att växa ihop med dig i sällskap med alla lumpare som vågar bjuda ut henne men inte aktivt icke-skriver till andra.

• Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-25 19:40:24 följande:

Jag har försökt med det genom att skriva med henne länge. Dock så har hon inte förstått hinten.

Det här är ju ren magi ...

Du har ju hela tiden STOLTSERAT med den totala avsaknaden av hint och menat att SÅN är då rakt inte du! Ni har enligt upprepad uppgift skrivit om "mycket, men ytliga saker".

Vi har då UPPLYST dig om att det är ganska självklart att hon fattar, vilket det alltså är. Hon fattar.
    Detta förnekar du möjligheten till. "Hur skulle hon kunna förstå när jag inte har sagt något rakt ut?", hette det.

Nu har du plötsligt "hintat" sedan november? Det strider mot samtliga av dina principer, unge man!

För övrigt finns ett annat faktum som du bör känna till innan du skaffar jobb, körkort och frisyr (det där med "fru" får vi vänta med) :

Folk kan mycket väl veta om saker oavsett om de fått en rak upplysning eller inte. Om så inte vore fallet så skulle mängder av historiska uppfinningar vara helt onödiga. Lögnen, exempelvis.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-26 23:00:42 följande:

Jag sade att jag gett hinter genom att skriva med henne

NEJ! Nej! Nej!
    Du sa att du gör motsatsen: Att hon INTE ska fatta och att du absolut inte hintar.

Behöver jag visa dina egna citat eller har du någon form av närminne?
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-27 00:49:52 följande:
    Du missuppfattar. Jag har aldrig sagt direkt till henne att jag gillar henne men däremot tidigare att hon kan tolka det som att jag gillar henne för att jag skriver med henne, samtidigt som jag inte bekräftat det för henne. 
    Samt att det är helt omöjligt att hon redan vet det eftersom du inte sagt det. Eller hur?
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-27 00:55:28 följande:
    Skrivit att hon såklart kan tolka det så men att hon inte kan veta till 100%. 
    Nu förstår jag KANSKE för första gånger på över 420 sidor vad di faktiskt menar ...
    Kanske!

Med alla jävla hundratals inlägg av "jag gör mycket", "jag vill göra mer" etc, så tror du alltså att du har frågat ut henne?
    NU hänger jag iaf lite med på ditt tankesätt!
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-27 01:03:40 följande:

Kör safe? Om jag hade kört safe hade jag inte ens dm:at henne alls. Ska dessutom försöka få till en inbjudan till något likt en dejt med henne. 

Månadslön på att det inte kommer att hända?

Min eller din lön isf? Jag har 55-ish. Din? Och vilken vill du slå vad om?
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-07-27 01:08:19 följande:
    Inte sagt att bjudit ut henne än, planerar dock att göra det. 
    Jag kanske äntligen fattar, faktiskt. Jag hänger med på vad du trott att du gjort. Faktum är dock tyvärr att det (som du ser i tråden) är detsamma som / räknas som ingenting, faktiskt.

Tyvärr innebär det att du är mycket MER misslyckad än vad jag trodde, dock.

Allvarligt sedan - Gör nu inte bort dig mer. Nu har du haft snart ett år på dig. Att komma och påminna henne nu är bara pinsamt.

Gör inte mer. Gör inte bort dig.
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?