Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Nu vet han tydligen inte när eventet är.
Nu vet han tydligen inte när eventet är.
Inte heller så att jag valde att falla för henne eller dylikt. Måste typ prata med henne själv helst. I värsta fall får jag skriva med henne. Skulle älska att vara hennes partner.
Han drog till med en modern och innovativ dejt som bestod i en promenad i parken och väl där lyckades han få henne att prata djupt i många timmar. Sen var det klart.
efter detta event
Du kiddo, det du vad det är som utspelar sig nu? Vad det kallas, som händer här?
Det är EXAKT samma sak som hänt alla killar sedan stenåldern.
Situationen är IDENTISK med vad samtliga av världens heterosexuella grabbar har varit med om.
Det finns INGENTING som är unikt med detta eller svårare för dig än för någon annan.
Det handlar om att du inte vågar och att du är rädd för vad som kan hända om du satsar.
Avstånd och andra lama ursäkter har INGET med att du smyger där att göra.
Fattar du?
Du har det inte ett SKIT värre än någon annan.
ALLA vi andra har ju hela tiden beskrivit i detalj att det är exakt såhär det kommer att bli.
Vi har skrivit att precis såhär kommer det att se ut, för att sedan sluta.
Du skulle ha läst.
Om det inte redan är KÖRT så är det mycket snart.
Så jag antar att vi alla nu är överens om att det har skitit sig och är kört?
Det är väl konstaterat?
TS plötsliga tystnad får dock iaf mig att tro att det inte bara är kört som det varit sedan november, utan att det faktiskt gick riktigt åt tvär-helvete på något vis. Annars hade väl drömmandet och rundgången fortsatt, nu med att hon skulle kontaktas efter värnplikten?
Jag dristar mig att gissa att hon inte var singel, trots allt.
Hon vet fortfarande inte.
Nej och nej på de påståendena. Jag kommer kontakta henne om att ses.