gawagawa1988 skrev 2025-01-07 20:06:34 följande:
Sorry, det var inte du. Det var Anonym (K). Här är citatet:
Det är en grov anklagelse som är anmäld och bevittnad av 2 (!) personer som lovat att ställa upp i händelse av att polisen går vidare. Men som sagt, jag skrev till fel person. Sorry for that. Däremot är jag nyfiken på vad du ska anmäla mig för? Vad har jag sagt och skrivit som är brottsligt? Det är inte brottsligt att säga att man anmält någon, det hoppas jag att du vet.
Anonym (Hej) skrev 2025-01-07 19:49:39 följande:
Är du fortfarande arg? Jag lovar att skriva med dig om du startar en egen tråd, den kanske också kan hålla på i ett helt år om du har tur!
Jag tycker fortfarande att det är patetiskt att sitta i ett helt år och lägga sig i någon annans liv, ja.
Jag skrev aldrig att du var en groomer. Jag varnade för att du skulle kunna vara det, i och med att ingen här känner dig och du ville att TS skulle skriva med dig privat för att få bättre råd än vad vi andra kan ge.
Det är viktigt för alla att ha en viss grad av misstänksamhet mot främlingar på nätet, tycker du inte?
Det jag skrev (att du
skulle kunna vara en groomer) är väl dessutom bevittnat inte bara av två personer, utan av alla som läser tråden?
Jag tänker inte be om ursäkt för att jag varnar för att okända människor på nätet ibland har onda avsikter. Håller du inte med om att den varningen generellt är viktig, även om just du är oskyldig?