Anonym (Smol) skrev 2024-06-10 17:57:03 följande:
Om om hade varit och så vidare. Eller nära skjuter ingen hare.
Du är inte ens I närheten av att vara en partner bara det att du har "skrivit mer än hundra gånger" gör det tydligt.
Efter 8 månader av förälskelse är det normalt att ha skrivit tusentals gånger, pratat 100-tals timmar i telefon och träffats så många gånger man någonsin kan.
Jag har skrivit mer än hundra gånger på 8 månader med mina kollegor som jag jobbar mycket med, vi har mer gemensamt med varandra än vad du har med tjejen, och vi är inte I ett romantiskt förhållande och vill inte bli det heller.
Du har så lite kontakt med henne, att för henne är du mindre känd än kassapersonalen i matbutiken där hon bor. Hon pratar mer och oftare med dem än med dig, vilket gör dig till en parentes i hennes dagliga liv.
Dina månadslånga planer är ett tecken på någon typ av ohälsa, alla som har gett dig rådet att prata med en kurator har fångat de signalerna. Du tycker att ditt beteende är normalt, men du är I minoritet. Sjukdomsinsikt och professionell hjälp är ett vettigt första steg, utan det kommer du inte att ha ett förhållande med någon.
Inte heller sagt att vi är ett par överhuvudtaget och att skriva med henne är inte dåligt.
Jättekonstig jämförelse också.
Nej, hon känner till mig väl.
Herregud vad konstiga anklagelser också, jag mår bra och nej jag planerar inte för hur en relation är eller så bara för man har långsiktiga mål som man strävar efter för en relation. Har absolut inga månadsplaner med henne utan långsiktiga visioner för en relation överlag.