Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Kan du nu LÄSA och besvara frågan? :
Alla andra som haft fan så mycket större avstånd och hinder rent allmänt då? Vad var felet med dem och varför hade de det lättare än dig?
Kör på i samma takt. Du säger ju själv att det är det enda som är rätt och har lett till stora framgångar.
Rapportera efter eventet hur du ändå lyckades få till två blick-tillfällen och nu nära ni har kommit.
När du är 27 har ni förmodligen haft ert första telefonsamtal och du kanske börjar känna att ni nästan känner varandra tillräckligt för att föreslå ett möte (inte dejt!).
Det är ju så som man ska göra - Det vet ju du bäst av alla.
Hur var det nu förresten? Var det ditt fel? Bryr du dig om henne? Vill du träffa henne? Är det lättast att bli ihop eller att vara ihop? Är det omöjligt? Är du den enda i världen som har rätt Många frågor som inte besvarats till leda.
Men som sagt - Kör på i samma mak. Du är experten.
Och? Varför försöker du bli ihop med henne om avståndet är för långt?
Innan har du skrivit att ni ska ha ett långdistansförhållande.
Vad gäller?
Ja och jag har följt flera råd som t.ex skriva med henne, vara med henne på eventen ex.
Du målar upp hindrena som icke-existerande? Menar du att de inte finns? Nej, jag har sagt att jag vill kompromissa ex.
I en relation skulle det som du tycker inte vara något problem för då behöver man inte oroa sig direkt.
Nej, jag sitter absolut inte på höga hästar och säger att jag är bättre än andra.