Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Är du religiös och föreningen ngt slags religiöst samfund?
Håller med om det, var min poäng
Nej och nej
Håller med om det, var min poäng
Nej och nej
Att det inte bara är attraktion till henne jag känner för jag bryr mig om henne.
Nej, det är det inte men objektifiering är det.
Jag känner henne, bara för att jag inte frågat exakt de sakerna gör det inte att jag inte känner henne. Vi har setts och vi har skrivit flera gånger. Man kan dock egentligen aldrig känna någon helt till 100%.
Jag vill prata djupt med henne verkligen. Är dock så nervös.
Ja, jag är attraherad också men det är inte det som är huvudgrejen. Gillar henne för den hon är som person.
Herregud, det är därför jag skriver med henne. Omöjligt att veta i vardagen innan man bor ihop så?
För jag sätter en högre standard innan. Vill känna henne mer innan en dejt. Jag vill inte gå på dejt innan det känns helt rätt. Föredrar dessutom att växa in i en relation utan krångel utan dejter.
Så det känns inte helt rätt med henne? Efter 8 månader vet du fortfarande inte vad du känner?
Hur ser planen ut nu? Strategi? Hur ska du vinna ditt hjärtas mö?
Är det bara hopp om "hamnande" under event som gäller?
Du vill leva resten av ditt liv med henne, men det känns inte helt rätt att dejta henne?
Precis, du är inte mogen ännu. Du fixar inte detta med att uppvakta, dejta, ta kontakt, prata osv. Du håller det på en ytlig kompisnivå, för du är livrädd för att öppna dig, visa känslor osv.
Du kommer inte närmre henne än så här om du fortsätter som du gjort hittills. .Förstår du det?