anonym05swe skrev 2025-01-17 14:27:05 följande:
1) Ja, men vill inte att hon ska tolka en fråga om dejt/träff som "oj han är ytlig"
2) Hade inte varit konstigare om jag direkt efter fått känslor (typ veckan efter) bjudit ut henne?
3) Jag skriver till henne på ett seriöst sätt och ställer frågor osv för jag bryr mig om henne.
4) Nej, absolut inte. Har genuina känslor och bryr mig om henne. Jag kommer bjuda ut henne.
Jag ska som sagt bjuda ut henne.
Vore jobbigt så klart
1) Du har fått flertalet förslag på hur du ska bjuda ut henne utan att det framstår som ytligt eller att du bara gillar hennes utseende. Så den bortförklaringen funkar inte länge till varför du inte frågat henne än.
2) Nej, det hade snarare varit det fullt normala att göra! Man blir förtjust i någon, man hoppas intresset är besvarat och frågar om en dejt. Man håller inte på i ETT ÅR och tror att man stressar det hela.
3) Du har ju flertalet gånger skrivit att ni inte skriver om djupa saker utan bara ytliga. Inget då som visar att du faktiskt har känslor för henne.
4) Du påstår det samtidigt som du hela tiden nämner att du inte har någon annan som skulle passa om det inte blev hon. Om man har
genuina känslor för någon så funderar man inte över vem annars som skulle duga istället.
Vad gäller att du ska fråga henne på dejt säger jag bara två saker:
I believe it when I see it
Och
When pigs can fly.
Du har sagt det så många gånger nu att det faktiskt inte är någon som tror dig.