Inlägg från: Anonym (Aktiviteter nara henne) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Aktiviteter nara henne)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

Traden ar for lang att lasa igenom, men som jag forstar det sa bor hon langt bort, sa vad ni gor nu ar pratar/chattar som kompisar pa distans? Har jag uppfattat det korrekt?

Finns det i sa fall inga aktiviteter i narheten av henne som du skulle kunna prova och samtidigt foresla att hon hanger med pa? Alltsa att du anda ar i krokarna pga hundutstallningen i hennes stad, och sa fragar du om hon vill hanga med? Da ar det ju latt for henne att haka pa eftersom det ar i hennes stad. Kolla efter event i narheten. Nagon midsommarmarknad, ny restaurang, sportevenemang, utstallning, paintball, festival eller om hon bor vid kusten kanske nagon båttur? Ar du pa stranden med dina kompisar sa kan du ju fraga om hon vill komma dit och chilla lite, nar du anda ar i hennes stad och ni har chans att traffas.  

Nar ni sen traffats ett par ganger sa kan du pa ett naturligt satt saga att du tycker om att umgas med henne, att det ar sa roligt att prata med henne osv. Nasta gang foreslar du nagon aktivitet som kanske ligger narmare dig, eller mitt emellan er, och hoppas att hon fortfarande ar intresserad trots att hon nu maste anstranga sig mer for att traffa dig, da det inte ar i hennes stad.

• Anonym (Aktiviteter nara henne)
    anonym05swe skrev 2024-06-11 10:29:47 följande:
    Lugnt? Ja 
    Tråkigt? Ja 

Att bara äta och prata är inte särskilt nytänkande direkt
    Vad ar det for nytankande du refererar till? Menar du att ni ska hoppa fallskarm ena dejten, aka luftballong nasta, dyka med hajar den tredje osv. sa att ditt sk. nytankande ar det som ska fa henne pa fall? I sa fall ar du helt fel ute. 
     Da kommer hon att fa intrycket av att du ar en jatteball kille med fart och flakt och att det alltid hander nagot runt dig. Gillar hon det sa kanske du far henne pa fall, men sa fort du slutar med allt det roliga fartfyllda nytankandet (som hon ju tror ar ditt naturliga jag) sa kommer hon att trottna och inse att ni inte passar ihop. Du maste vara dig sjalv och agera naturligt. Om du gor dig till med extravaganser, som du sen maste fortsatta att uppratthalla for att behalla henne, sa kommer du inte att orka till sist. Var dig sjalv bara.
    Och om det tar sa har lang tid att komma pa det dar lilla extra infor EN dejt, hur lang tid tar det da att komma pa nagat infor nasta dejt? Du star och stampar pa samma stalle for att forsoka komma pa nagot "nytt" och ovanligt, men istallet slosar du tid - tid du kunde haft till att umgas normalt med henne istallet. 
    Forhallanden blir inte langvariga tack vare 2-3 superdejter. De blir langvariga for att man har det kul ihop aven under normala, trakiga, vardagliga omstandigheter.
    Skippa nytankandet. Det ar inte det som kommer att funka. Just nu bromsar det endast dig.
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?