Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Hur långt ifrån varandra bor ni? Är det ens rimligt att stöta på henne om ni inprincip aldrig kan träffas?
Hur långt ifrån varandra bor ni? Är det ens rimligt att stöta på henne om ni inprincip aldrig kan träffas?
Ja, jag visste andra gången vi sågs efter att vi pratat, dansat och pratat igen under andra gången att det var hon jag såg mig själv med. Hon har saker som ingen annan har.
Ja, vi hann prata då privat lite grann men inte mycket. Vill dock prata mer med henne innan jag får ut att jag gillar henne utan ska låta det gå dynamiskt fram tills vi blir ett par.
Det tar alltså en arbetsdag att åka fram och tillbaka. Ni skulle bara kunna ses helger.
Du känner inte henne alls. Varför har du låst dig vid att hon är den rätta?
Varför har du inga vänner?
Jag har vänner men de umgås jag mest med i organisationen. Är mest blyg snarare och alltid haft svårt att bli med någon. (Dock så var det typ 4 år sedan senast jag kände såhär för någon)
Gillar också att göra vissa aktiviteter som är bättre att göra själv (ex kolla videor som en själv gillar, lyssna på musik man själv gillar).
Jag känner henne och sätter inte press på henne, har inte nämnt överhuvudtaget mitt intresse för henne. Vill bara bli ihop med henne efter att vi träffats ett tag privat så jag kan etablera en stadig relation innan vi blir ihop (typ så).
Ja, jag är bara 18 men det är fortfarande jobbigt att gilla någon men inte ha en aning om vad den tycker för inte pratat med henne om det. (Ska dessutom vänta med att prata om det efter att jag etablerat kontakt med henne så jag kan lära känna henne bättre, går helst på några gemensamma aktiviteter också innan vi ev blir ett par om hon vill såklart)
Nej men jag skulle ex inte gå in i ett förhållande för ett förhållandes skull. Jag skulle aldrig bli ihop med någon som jag inte 100% kunde lita på och som jag inte kände djupt innan. Att bli exklusiv ska för mig komma naturligt men bör också vara tydligt med när man vill bli det.
Jag vet att jag är oerfaren (har haft 0 partners någonsin som 18 åring). Det är just därför jag prioriterar personer jag får känslor för först. Jag skulle aldrig någonsin inte göra allt för att min partner inte skulle få ut maximalt i form av glädje osv.
Om jag hypotetiskt sett skulle bli ihop med henne dag x vet jag att jag skulle vara helt öppen för henne i jämförelse med någon man inte är ihop med. Det är inte direkt så jag pratar om de jag gillar med mina klasskamrater eller dylikt.
Nej men jag skulle ex inte gå in i ett förhållande för ett förhållandes skull. Jag skulle aldrig bli ihop med någon som jag inte 100% kunde lita på och som jag inte kände djupt innan. Att bli exklusiv ska för mig komma naturligt men bör också vara tydligt med när man vill bli det.
Det beror på organisationen (dvs typ slumpen), vi har 2 stora event med organisationen och ett lite mindre där vi har möjlighet att träffas. Vi kan också träffas på event som våra regionala avdelningar anordnar.
Ja, om jag skriver med henne och kan säkert prata ensam med henne under de stora eventen som sker varje år.