anonym05swe skrev 2023-11-22 21:36:29 följande:
Vi hängde liksom en hel kväll med ett par andra i organisationen och dansade tillsammans efter vår bankett (inte med varandra utan då vi kollad djupt in i ögonen och så dock och skreksjöng) och så har vi pratat så tror hon är säker med mig. Vågade dock inte bjuda in henne på pardans (var för feg)
Vet dock inte om hon skulle acceptera att jag skulle DM:a henne men ska se om hon jag kommer träffa henne med organisationen för då kan jag prata med henne på djupet för hon är den enda som jag kan tänka mig att vara med. Har liksom aldrig haft ett förhållande heller vilket är otroligt ledsamt och som gör att jag inte vågar uttrycka mina känslor för henne känns det som av rädsla. Vi har dock bara mötts 2 gånger men vet redan nu att hon är personen jag vill dejta och vara med under en lång tid framöver.
Jag tycker annorlunda mot en del andra här. Har ni prata lite, dansat i samma gäng, deltagit på aktiviteter så kan du mycket väl skicka något form av stillsamt meddelande.
Du bygger nu upp en massa förhoppningar och spärrar. Bara ni ses nästa gång så kan ni prata djup och ni blir ett par. Det är snarare ett under om du nästa gång vågar tilltala henne.
Skriv något neutralt. Ghostar hon dig är det rökt oavsett. Då kommer ni aldrig prata djup eller bli ett par. Är hon det minsta nyfiken och tycker du är trevlig kommer hon svara. Är hon det inte är det chanslöst ändå