Inlägg från: Anonym (Fornminne) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fornminne)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

StudierKemi skrev 2024-01-07 12:26:51 följande:
    Va? Han skrev till mig, och när jag inte svarade så SKREV HAN TILL MIG IGEN. Gå tillbaka och läs om, vem tror du att du är? Ja, jag vet om att du är avundsjuk för att jag är en människa med talang och syn. Tror du inte att jag känner igen mönstret i samhället? Jag säger sanningen och om du skulle se hur begåvad jag kan vara på fritiden så skulle du tappat hakan. Folk har nog alltid varit avundsjuka på mig av olika anledningar. Ta det snabbaste exemplet, min vikt som inte är hög. Men anledningarna är många. Alltid. Och nu personangrepp för att du känner av att någon större än dig i sinnet. Rikta hatet mot dem i världen som förtjänar det. Förstår du det? Just nu hatar du en random, begåvad kvinna istället för en våldtäksman. Här i ligger HELA problemet.

Skicka vetenskapliga bevis för dina teorier (dels om män) 

Män behöver inte enligt vetenskapen orgasm för förökning exempelvis

Denna sida ska byggas på evidens och inte konspirationsteorier. 

• Anonym (Fornminne)
    StudierKemi skrev 2024-01-07 20:29:39 följande:

Kvinnor utan man och barn lever längst (så fort hon har gift sig 1 gång och skiljt sig så blir hennes livstid kortare än vad den annars skulle ha blivit): www.familjeliv.se/forum/thread/80397312-kvinnor-utan-man-och-barn-lyckligast-enligt-forskning

Arrangerade äktenskap: Miljontals kvinnor utsätts dagligen... www.riksdagen.se/sv/dokument-och-lagar/dokument/skriftlig-fraga/arrangerade-aktenskap-och-tvangsaktenskap-runt-om_H8111663/

Det finns många olika orgasmer, ja. Kvinnor kan få många svaga (multipla orgasmer), och då känns det som små känslo-explosioner i kroppen som jag beskrev förut, när jag träffade en sann snygging. Dessa var många svaga orgasmer, när jag hörde hans röst när han satt bakom mig i klassrummet och det var tyst och han pratade med läraren, och om han råkade säga något som kan kopplas till sex, som att han gillar göra "hands-on" sysslor på jobbet o.s.v.. Jag minns inte exakt längre vad han sa men jag fick många små orgasmer, även på dagtid med honom, mitt i klassrummet bland alla andra elever. Men dessa är svaga, och en man kan också lära sig att få många små orgasmer under dagen, om han ens vill. nyheter24.se/nyheter/921646-har-ar-de-5-manliga-orgasmerna

Men den starkare orgasmen är klitoris-orgasmen, och det är den som jag ägnar mig åt (1 per dag på kvällen). Fler män borde prova på homo-sex, för att män kan få en låång skön prostata-orgasm om de vill. Det enda hindret är antagligen det att man måste penetrera analen och sen nå prostatan vid naveln nästan, och det kanske inte är så behagligt att penetrera där. Så därför vill inte männen riktigt?

Den starkare orgasmen för kvinnan fås också från kring "navel-området" (klitoris nuddas inifrån). Kvinnor får enkelt en mekanisk orgasm genom styrketräning i den här positionen nedan, där man klämmer på en nerv med förankring till klitoris (Jag har fått många orgasmer på exakt det här sättet, det går bara man utför träningen tillräckligt hårt, men jag vet inte om den orgasmen är lika stark dock som den som jag helst gör själv på kvällen, med något som vibrerar?);

Ja, tydligen kan män få en utlösning utan orgasm (även om det inte alls är vanligt), läste jag nu. Jag är inte den som brukar snöa in mig på detaljer, jag tycker inte att man kommer så långt då. Självklart finns det lite undantag, det finns det alltid tyvärr. Men på den tiden då jag fortfarande hade sex med killar så minns jag hur de reagerade under sex, hur de kände, hur ofta de klarade av att få orgasm o.s.v., och jag känner samma sak under en klitoris-orgasm enbart, inte av små multipla orgasmer.

Jag kan bara smeka fram en enda klitoris-orgasm per dag och denna är lite "ansträngande" att få, eller vad man ska säga. Magmusklerna spänns mycket. Man ser på mig att jag njuter fullskaligt som en man som har fått ett sprut. Denna typ av orgasm är absolut viktigast för mig såklart. Denna orgasm har 0 med män och förökning att göra. En sådan får jag i ensamhet, och jag står fast vid att kvinnan måste alltså vara ensamlevande. Min erfarenhet säger mig att majoriteten av män är dåliga på att slicka kvinnan. Sådant är väldigt individuellt från man till man. Finns män också som vill slicka lite (men lite räcker inte för kvinnan. Jag vill inte låta ego, det är så biologin är. Tro mig, kvinnan har det skönare själv).

Lite konstigt att uppmana folk till en viss typ av sex (speciellt om de är straight) på ett offentligt forum minst sagt. Hoppas inte detta sker när du pratar med folk i offentligheten 

Jag skulle alltid slicka kraftigt och mycket så ja, beror från person snarare.

• Anonym (Fornminne)
    Anonym (Tiden går) skrev 2024-01-30 07:52:03 följande:

Så TS, nu ska du testa AI också. Tror du att du får bättre råd där?

Va? AI? Vet inte vad du pratar om
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?