Jag kan bara upprepa att när jag träffar en ny människa är naturliga samtalsämnen nära till hands att prata lite om familj, vänner och vad man gör i livet eller har gjort tidigare.
Med sjuka i huvudet menar jag just det, att en del människor visat sig vara väldigt sjuka när jag lärt känna dem närmare. Jag har mött människor som i början verkat vanliga men som senare utsatt mig (och/eller visar sig ha utsatt andra) för de märkligaste saker.
Förut berättade jag gärna om sådana händelser här anonymt på forumet men eftersom en del av de mest aktiva medlemmarna ägnar delar av dagen åt att girigt suga åt sig varje ny bit information som jag delar för att kunna skriva nya trollinlägg om mig eller andra så berättar jag ogärna något om mig själv.
Det tycker jag att alla andra också ska sluta med om det inte är väldigt allmänt hållet.
På det sättet förstår jag, och sympatiserar i allra högsta grad med att man inte vill berätta allt eller visa sina konton i sociala medier för vem som helst.
Annars kan man få läsa de märkligaste tolkningar av sig själv. Om man däremot har en böjelse för att läsa eller sprida alltifrån förtal till dumskvaller så är det här forumets mer skrupelfria medlemmar naturligtvis perfekta att knyta nära kontakter med.
OnT:
Om man dejtar en snygg kille som säger sig inte ha Instagram och det ger en dålig magkänsla så skulle jag rekommendera att dra vidare till nästa, om jag ville dejta seriöst.