Är det normalt?
Är det normalt att det kan gå 4-7h för ens pojkvän att svara ibland?
Ja
Självklart. Ni sitter väl inte ihop med kardborre? Har ni inte egna liv, saker att sköta som t ex ett jobb?
Ja. Det är tom normalt om det går ett par dagar utan mess. Jisses vem orkar hålla på och messa hela tiden.
Ja. Det är tom normalt om det går ett par dagar utan mess. Jisses vem orkar hålla på och messa hela tiden.
Det beror ju lite på.
Har han förr svarat snabbt? Eller har det alltid varit så? Hur länge har ni varit ihop? Svarade han snabbt i början?
Vet du om han brukar sitta mycket med mobilen? Om du vet med dig att han alltid tittar i mobilen när det plingar? Då borde han ju svara ganska snart.
Ibland kan det vara lite dålig mottagning med.
Mina sms går inte alltid fram direkt. Och vissa går inte fram alls. Vissa sms får både jag dubbelt och dom jag skickar till.
Beror lite på vad man har för telefon. Olika sorter kan ge olika resultat.
Min bästa väninna och jag skriver på messenger istället. Då går det alltid fram. För oss. Vi har olika telefoner. Hon Appel och jag Android.
Men det här är bara mina tankar. Inte säkert något stämmer.
Vill du inte fråga honom?
Ja, helt normalt.
Beror helt på person och situation skulle jag säga. Om din pojkvän som du bor med och har barn med inte svarar på 4-7 timmar skulle jag inte kalla det normalt.
Är det en distansrelation eller ni inte bor ihop och han är på jobbet eller det är sent på natten är det normalt.
Är det ett viktigt sms där du skriver att barnet eller du själv måste till akuten är det inte normalt. Är det ett sms där du skriver vad du äter till lunch eller puss puss saknar dig är det normalt.
Det tycker jag
För min del och i mina relationer hade det inte varit normalt. Hur har det varit förut för er ts? Eller har det alltid varit så?
Jag blir i alla fall orolig när det går en hel arvetsdag utan att höra någon. Även om han så återkommer på natten så blir jag orolig för tycker 7-8h är mycket.
Jag blir i alla fall orolig när det går en hel arvetsdag utan att höra någon. Även om han så återkommer på natten så blir jag orolig för tycker 7-8h är mycket.
Vad blir du orolig över? Han jobbar väl, eller?
Tänker att man har olika referensramar, jag messar i stort aldrig någon under arbetstid, ringer inte heller och pratar privat.
Om du är orolig för att han inte svarar, ring honom då.