Inlägg från: Anonym (Bä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bä)

Är det ökade manshatet ett allvarligt problem?

Anonym (Ols) skrev 2023-11-30 10:53:43 följande:
    Precis. Jag menar att män inte kan tända utan ett bra utseendet alls, medan kvinnor kan det om mannen är nåt speciellt. Därför är män i högre grad utseendefixerade och bidrar till utseendehets än tvärtom, även om män nu också fått börja känna på det och inte gillar det. Alls. 
    Som sagt, du ser det du vill se. 
  • Anonym (Bä)
    Anonym (Bbw) skrev 2023-11-30 12:23:36 följande:

Har du läst den tråden? Kvinnor ska sänka sina krav i syftet att ligga med män de inte är intresserade av. Inga förklaringar varför, bara att dessa män är så bra och förträffliga.

Vad har ditt inlägg med saken att göra? Ska en ung kvinna ligga med äldre män även om de inte är intresserade av dom?

Eller syftar ditt inlägg att "klanka ner på kvinnor"?

Nej, inte läst den, för det är ointressant. Känner inte igen mig där, jag tycker att kvinnor ska ligga med de männen de vill ligga med.
    Ja, det är en känga till de kvinnorna som tycker att det är jordens undergång om en man och en ung tjej ligger med varann.
  • Anonym (Bä)
    Anonym (Bbw) skrev 2023-11-30 12:30:01 följande:
    Så föraktfullt. Har aldrig läst något om att det är en kvinnlig åsikt. Så du ville faktiskt "klanka ner på kvinnor" 
    Ja, det tycker jag också. Ja, jag vill klanka ner på de kvinnorna.
  • Anonym (Bä)
    Anonym (Bbw) skrev 2023-11-30 12:51:59 följande:
    Varför? 
    För jag tycker det är föraktfullt, inget som angår dom, och så hycklar flera av dom.
  • Anonym (Bä)
    Anonym (Bbw) skrev 2023-11-30 13:15:13 följande:
    Dom... Är det en "kvinnlig egenskap" enligt dig? Så föraktfull du är.
    Jag skulle vilja påstå att fler kvinnor än män hycklar när det gäller åldersskillnader.
  • Anonym (Bä)
    Anonym (Ols) skrev 2023-11-30 13:19:19 följande:
    Du ser det du vill se. 

Sett så många kvinnor lägga ner tid och omsorg på att ge dig konstruktiva svar som verkligen syftar till att få dig att må bättre och ta tag i ditt lov. Svar fulla av empati och omsorg.

Ändå väljer du ständigt att fokusera på hycklande kvinnor och andra negativa egenskaper. Att försöka hjälpa dig är att kasta pärlor för svin, för du vill bara älta om hur dåliga kvinnor är. Trots att det förmodligen är fler kvinnor än män på detta forum som visat dig omsorg.
    Ja, efter över 5 år här och på andra forum, plus ännu fler år irl,  så kan jag säga att de flesta kvinnor är negativa när det gäller vissa saker.
  • Anonym (Bä)
    Anonym (S) skrev 2023-12-01 06:51:56 följande:
    Som Auditanne skriver så är personkemi ett givet krav, det viktigaste imo.
    Det beror på vem man frågar.
  • Anonym (Bä)
    Anonym (Bä) skrev 2023-12-01 08:46:53 följande:
    Det beror på vem man frågar.
    Min syster tyckte inte att jag och en yngre tjej kunde ha det. Hon har aldrig träffat tjejen. Men min syster tyckte att några andra kvinnor hon känner kunde ha personkemi med mig. Det tyckte inte jag.

Sen så finns det många som tycker att utseendet är viktigast. 
  • Anonym (Bä)
    Anonym (Ols) skrev 2023-12-01 15:13:43 följande:
    Kaffedraken. Jag kan snart inte tro annat än att du tycker om att plåga människor. Det är så otroligt plågsamt att se samma inlägg från dig år ut och år in och veta att du stampar på samma plats. Inte heller går det att undvika dig eftersom du också skriver i andras trådar, inte bara startar egna.

Snälla, jag ber dig. Sluta skriva om samma saker, din mamma, din syster, yngre tjejer, hycklande kvinnor. Det är plågsamt att läsa. 

Kvinnor försöker faktiskt hjälpa dig och har empati för dig, du borde se kvinnor mer nyanserat än du gör. 
    Kan hålla med om att jag är tjatig, men jag tycker inte om att plåga människor. Tvärtom. Jag tycker att jag är öppensinnad och jag ser inte kvinnor på bara ett sätt.
  • Anonym (Bä)
    Anonym (Ols) skrev 2023-12-01 16:50:34 följande:
    Det handlar faktiskt inte om det. Det handlar om att det är plågsamt att se en människa som mår så uppenbart dåligt upprepa samma inlägg dagligen i flera års tid. Det är ledsamt att se någon kasta bort sitt liv så. Och kvinnor visar honom empati, därför är det också plågsamt att se dessa generaliseringar om kvinnor.
    J,a du har en poäng där. Jag känner ångest över att åren går. Visst finns det några kvinnor som har empati och förståelse, och det är positivt.
Svar på tråden Är det ökade manshatet ett allvarligt problem?