Inlägg från: Anonym (Ja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja)

Är det ökade manshatet ett allvarligt problem?

Anonym (Bbw) skrev 2023-12-04 16:43:12 följande:
    Vad gör du i tråden då? Om du bara gömmer dig bakom andras åsikter?
    Det är inte att gömma sig bakom andras åsikter att inte vilja tala för andra. Du får fråga den det gäller om personen hatar. Det är ingen mening alls med att jag ska bedöma det
  • Anonym (Ja)
    Anonym (duh) skrev 2023-12-04 16:43:30 följande:
    Anonym (duh) skrev 2023-12-04 16:41:44 följande:
    TS du kommer inte kunna resonera med folk som inte ens kan svara på enkla frågor, mitt tips är du helt enkelt anmäler alla som inte håller sig till ämnet.
    Sorry blandade ihop dig med TS
    OK då vet jag
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Bbw) skrev 2023-12-04 16:54:19 följande:
    Men ändå så framför du en åsikt, genom att gömma sig bakom någon annans. Så praktiskt. Då behöver du ju aldrig förklara vad du menar heller. Så passivt aggressivt.
    Jag har inte framfört någon åsikt om vad som är manshat. Jag HAR förklarat att det jag menar är att TS kan mycket väl syfta på otrevliga nedvärderande kommentarer riktade mot män när han skriver manshat. Man kan uppfatta olika vad som är hat. En annan i tråden kallade det ju för svenskhat när någon skrev negativt om Sverige eller svenskar eller hur det var. Så det kan nog definieras lite hur som helst det där med hat. Eller någonting man drar till med medvetet för att förstärka en poäng. Anklaga lite hur som helst för att andra hatar det ena eller andra.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ja)
    nihka skrev 2023-12-04 20:14:58 följande:
    Absolut. Finns mängder i trådstarten.
    Anser du det vara manshat? 
  • Anonym (Ja)
    nihka skrev 2023-12-04 20:07:01 följande:
    Exakt. Det mesta i den här typen av personers resonemang är inte  verklighetsförankrat.
    Ja det verkar ju inte vara så genomtänkt.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Ols) skrev 2023-12-04 20:02:23 följande:
    Nekar du till att män är överrepresenterade i brottsstatistiken?
    Är det manshat?
  • Anonym (Ja)
    nihka skrev 2023-12-04 20:19:53 följande:
    Jag sa att trådstarten innehåller tjuvnyp och insinuerande förolämpningar. Håller du inte med?
    Du svarade på en diskussion som handlade om manshat, eller vad jag gissar kan anses vara manshat. Gav du fler exempel på det eller försökte du byta samtalsämne?
  • Anonym (Ja)
    nihka skrev 2023-12-04 20:25:09 följande:
    Och jag svarade att trådstarten innehåller tjuvnyp och insinuerande förolämpningar. Håller du inte med?
    Nej det kan jag inte se, men vad har det med diskussionen om manshat eller vad som anses vara manshat, att göra? Anser du att det är manshat i trådstarten eller försöker du byta ämne?
  • Anonym (Ja)
    nihka skrev 2023-12-04 20:39:06 följande:
    Väldigt få inlägg är raderade i den här tråden. Precis allt jag har skrivit står att läsa men ändå har den anklagande trådstartaren inte lyckats hitta ett enda inlägg där jag uttrycker något av all detta manshat han påstår jag sprider så ymnigt.
    Vadå du? Syftade TS på just dig menar du? Känner du dig träffad av trådstarten?
Svar på tråden Är det ökade manshatet ett allvarligt problem?