Anonym (Ja) skrev 2023-12-04 16:01:09 följande:
Jag skrev att det kan tolkas som manshat vissa otrevliga nedvärderande eller förminskade kommentarer riktade till män. Eller att man utgår ifrån hur de är och att de inte gjort någonting för att ta ansvar för att jobba med sig själva. Jag har redan försökt gett exempel men när de värsta kommentarerna är raderade så är det ju som det är. Det måste inte vara just i denna tråden och TS kan inte, när jag tänker efter, ha syftat på svaren i denna tråden när han skrev trådstarten om manshat eftersom ingen ännu hade svarat då.
Men annars exempel på att skriva allmänt nedvärderande om med tjuvnyp, insinuerade förolämpningar mot tex TS eller andra män:
-rimligt att du är en incel, kvinnor gillar guts.
-ser inga problem med natural selection
-Lärde du dig nåt av artikeln du länkade till? Inte det. Det stod iaf att sexlösa män behöver jobba med sig själva. Väsa den sociala kompetensen. När tänkte du börja?
Fortfarande så skrev TS idag att det finns manshat i tråden, och varför då inte visa var det finns. Det är ju så utbrett och eftersom tråden innehåller över 900 inlägg så borde det finnas inlägg kvar som visar på manshatande.
Jag kan bara tolka det som tomt prat, att vissa tolkar olika åsikter som hat, eller berättigad kritik som hat. Annars hade det inte varit problem att visa det.
Vilka nummer har dessa inlägg om de finns i denna tråd?