Är det ökade manshatet ett allvarligt problem?
Om det hade varit dessa kraven, så borde ju de ha berättat detta utan problem.
Nä, jag tror det är bra mer olycksbådande än så, kanske en dag får vi reda på detta.
Om det hade varit dessa kraven, så borde ju de ha berättat detta utan problem.
Nä, jag tror det är bra mer olycksbådande än så, kanske en dag får vi reda på detta.
Så din världsbild är då inte att samtycke är enda vägen till sex?
Eller kan du översätta, eller åtminstone vara saklig istället?
För detta håller bara måttet att de hemska människorna som berättar hur det går till och vad vi alla får göra för vägen till sex, kvinna som man.
Jag ger saklighet med observationer, varför rycker du ut till försvar för dessa farliga incells för?
För det blev väldigt intressant helt plötsligt.
Visst är det så, och det är en annan egoism.
Dock är det riktigt intressant att de inte ser sin partner sexualitet och njutning.
För mig är detta fundamentalt för min egen njutning att sin partner njuter och just för det ger mig ett skönare sex om det sker.
Rätt intressant att en del tror det är bara om en själv, men jag är en egoist här, men där är egoister också och kvinnan är helt ointressant om de får njuta också.(Sjukligt konstigt att de ser det så.)
Det är just denna och att njutning för kvinnan som prostituerad är mot noll.
För sex för mig och det mest upphetsande jag kan se, är att se sin partners kåthet och njutning.
En del tror detta handlar om att prestige för mannen.
För mig och en hel del jag pratat mer privat med, så är detta en sak som är egoistiskt att sin partner får orgasmer.
Andra inbillar sig att det handlar om att man har presterat nått.(Men kanske vissa inbillar sig detta.)
Det förstår jag helt och hållet, varför skulle man vilja ha sex med någon som inte ens bryr sig om sin partners njutning överhuvudtaget.
Sen sure, som man och inte haft sex på ett tag, så är det svårt att ge sin partner njutning, pga det inte går hålla sig,
Men dessa män berättar att det är svårt när man inte haft sex på ett tag.
För just denna typ av farliga incells, tenderar att tro samtycke saknar betydelse.
Men utan samtycke och forcera sex, så är det = Våldtäkt.
Är det, har du en källa på detta?
Och ofrivillig ensamhet kan man aldrig kalla personer som inte visar sig i världen.
För det är frivilligt och medvetet.
Kanske dessa farliga incells istället skulle gå ut i världen istället och beblanda sig med kvinnor.
För det lärde jag mig i tidig ålder och efter ens sexuella uppvaknande att det blir ingen sex att sitta hemma.
Och gud gode gud vad jag vad jag lärde mig detta den "hårda" vägen.(Hårda "vägen" är då jag hittade sex där jag trodde den inte fanns, ibland jag som den som var den som hittade, men otroligt ofta hitta dom mig och jag är absolut inte vacker, snygg eller söt och ändå så visade det sig att personlighet var det dom gillade främst.)
Så kanske dessa farliga incells ska kliva ur källaren och lyfta blicken ifrån mobilen.
För inga av dessa ställen finner man sex, absolut inte källaren.(Och källaren betyder att man sitter hemma och aldrig visar sig, och komiskt nog rätt ofta källaren )
Den som inte har haft sex på minst ett år räknas som sexuellt inaktiv.
Drygt var tionde man i åldrarna 16?29 var sexuellt inaktiva, enligt en undersökning som Folkhälsomyndigheten gjorde 2017, bland kvinnorna var andelen hälften så stor.
"Vi lever i en sexpositiv tid. Så länge det finns samtycke är sexet alltid av godo ? det är lust, glädje, frihet och hälsa, heter det. Och status och identitet, kanske man kan tillägga. Om promiskuitet tidigare var skambelagt, särskilt hos kvinnor, är det nu sexlösheten som är skambelagd, framförallt hos män. Vad gör det här med dessa män, och med samhället i stort?"
Hur är inte män som anser samtycke saknar betydelse för sex farligt för kvinnor?
Och hur är deras hat mot kvinnor och för deras samtycke saknar betydelse?
För utan samtycke och forcera sex, är alltid samma sak = våldtäkt.
Så menar du det inte är farligt?(Eller förstår du inte de svåra följderna psykiskt av detta?????)
Jag är svårt fundersam nu.
Men vi andra och normala, vi ser samtycke som det mest viktigaste för sex man kan hitta.
Är du av en annan tanke?
Har förstått att det är sättet föregående talare debatterar. Hittar på saker, kränker och manipulerar. Ganska fult sätt att föra en diskussion.
Jag har aldrig sett något manshatande från ditt håll.
Så samtycke är inget att bry sig om, eller vad betydde detta?
Me, svårt perplexad now.
Driver du med mig?
För detta hör man ofta med dessa farliga incells.(Blanda inte ihop dessa farliga incells med normala incells.)
Vet det finns en tråd som Anonym(OM) frekvent var i, och där var samtycke inget att bry sig om.
Dock i denna tråden har det varit mycket lite av detta.
Men ofta inser de att de inte kan säga detta på detta forum, då det leder till snabba banningar om de gör.
Vet du om att på deras egna forum, så säger dom att det är helt okey att våldta kvinnor som inte ger samtycke.
Och menar på att det är vad kvinnor vill.
Om du kollar runt i dessa trådar där kvinnor är de hemskaste sakerna på jorden, så kommer du se detta rätt ofta.
Måste säga det att de enda gången så här extrem kritik uppstår, det är när helt galet dumma män(även kvinnor är i skottgluggen då.) gör saker som få eller mot ingen accepterar på något sätt.
Och hade de sagt/gjort dessa saker i IRL, så hade både män och kvinnor sågat dom jäms fotknölarna.
Sen finns ju det kvinnor som är manshatare, måste tillstå att säga att kvinnohatarna är är klart fler.
Och de farliga incellsen och kvinnohatarna är rätt komiska, för de suktar efter kvinnor att ha sex med.
Hur de får dessa två ihop är en gåta för oss alla och med tanke de visar sitt beteende för kvinnor.
Och kan någon ens finna något mer konstigt än det, för man kunde tro att om man vill ha en kvinna för sex/förhållande, så varför inbillar dom sig att ett förkastligt beteende mot kvinnor ens skulle ge något alls.
Mycket ologiskt att de inte förstår vad alla andra fattat och att man får anpassa sig till en partner.
Och bara en så enkel anledning man är två, så anser det inte får existera att man anpassar sig.
Och det komiska är att även kvinnor göra detta och ser detta som det mest normal i världen.
Ja, farliga incells är extremt svåra att förstå sig på och råd i hur man hittar en parter för sex eller förhållande.
Ja, de vägrar de ta in, undrar om de ens fattar hur tokigt det är.
Vad är?
För undrar svårt då det är så extremt få kvinnor som verkligen hatar män.
Och ha en saklig grund att ifrågasätta svåra beteenden, det är aldrig ett hat mot män eller vice versa kvinnor.
Dessa farliga incells är väldigt svårt att inte tycka mycket illa om dessa och med tanke på deras förkastliga beteenden mot kvinnor, som de komiskt nog vill ha sex med
Men nej, Familjeliv är inte ens nära vara manshatande och då menar jag inte ens nära.
Men förtjänar du ett ogillande med förkastligt beteende man/kvinna har, så kommer kritik och det är aldrig ett hat.
När jag säger de farliga incells, så är detta en rätt liten grupp.
Och när du skriver detta, så är det bara DU som säger och inte jag.
Glöm inte det
För jag går inte på det.
Det kan ha med att göra när kvinnor kräver samtycke, så råkar män illa ut.
Kan vara svårt och översätta såna saker ibland.
Som det skulle spela roll för vara besatt av en användares sexualitet, och sen fortsätta fråga samma fråga om och om igen.
Vad är det du vill diskutera i övrigt jag sagt?
För utan saklighet för det och berätta vad, så är det redan över.
Men visst är det så att jag svävar ut ibland, inget jag förnekar, men när en användare säger ni inte har med göra om dennes sexualitet och frågan kommer om och om igen. ja, då resens en fråga varför och det verkar uppröra dig svårt.
Varför?
För prata om mig är till ingen hjälp här
Hmmmm, så ett exempel är samma som det är massor?
Om så, så är detta klassisk bekräftelsebias, och JA, Zara har mer konstig idé än en och hon borde hålla sig till musik istället.
Vem faan är Lady Dahmer och varför lägger du tid på något du inte håller med om?
Och vem bryr sig om avarter som extrem feminister, varför prata om så få och sen ge intrycket det är så vanligt?
Svart och vitt argumentation, så tenderar det bli helt fel då bara ytterligheter får existera och alla vi som är mellan inte skulle existera.
Men då blir det bara fel.