Anonym (enstaka galningar) skrev 2023-11-21 17:12:07 följande:
Dina svar är konstiga, jag frågar om du anser att män är förtryckta och sen säger du att kvinnor svarat att dom inte är det och då säger jag att inte tror att de flesta varken kvinnor eller män känner sig förtyckta eller anser du annat.
Det är så jag frågar och sen ger jag min syn,
Hur kommer du fram till att jag dömer ett kön?
Hur kan du läsa ut det? Sexism ? hur fasiken får du ut det av mitt svar?
Du verkar ha väldigt många förutfattade åsikter om folks svar.
Jag har inget manshat, jag är gift med en härlig man som inte heller anser han möter på mans eller kvinnohat ute vardagslivet utan mest på nätet.
Vi har barn både dotter och son, som vi bägge vill det bästa i livet på lika villkor.
Jag har bröder och brorssöner som står mig nära, jag vill inte att någon av dom ska utsättas för manshat men givetvis inte heller att vår dotter eller brorsdöttrar ska utsättas för kvinnohat.
Du har ingen som helst anledning att säga att jag dömer beroende av kön, tror du jag eller min man gör skillnad på kön? vi vill att våra barn ska behandlas med respekt och på lika villkor oberoende av kön, det borde vara en självklarhet för alla.
Har du barn? skulle du göra skillnad på dom beroende av kön?
Det är oförskämt av dig att säga att jag gör det, du har ingen aning om mig.
Det här är ett diskussionsforum och du är aggressiv.
Kvinnohat nämndes i tråden innan jag pratade om manshat,men du ställde aldrig samma frågor då på samma sätt som du ifrågasätter manshatet. Varför gjorde du inte det om du inte dömer efter kön?
Vaför är det okej att prata om kvinnohat men om man nämner manshat så får man 1000 frågor från dig??
Vad tycker du jag skall kalla det när du gör så?
Fö så svarar jag dig som du svarar mig, så om du tycker mina svar är konstiga beror det på att du svarar mig konstigt. Jag använder samma logik om du.