Anonym (Kalle) skrev 2023-11-20 22:07:26 följande:
För det första är inget jag skriver osakligt.
För det andra får du kalla dig vad du vill men om du har din egen tolkning av begrepp som skiljer sig ifrån gängse uppfattning så bli inte förvånad om folk inte förstår vad du menar så länge du inte förklarar vad du avser.
För det tredje är jag själv en man som länge hade svårt att träffa kvinnor och vet hur svårt det kan vara och kännas. Men jag går igång på alla cylindrar då män indikerar att det är kvinnors fel och inte fattar att de behöver jobba med sig själva. Säger inte att det är lätt, det tog lång tid för mig men det var det värt.
Ville du begå sexuella övergrepp under den tiden som du hade svårt att träffa kvinnor eller varför skriver du att andra män i den situationen vill det? (självklart är påståendet helt osakligt)
Du tog chansen nu att framhäva dig själv och trycka ner andra män för att må lite bättre. Titta, du är så duktig och har jobbat hårt, ansträngt dig för att bli det. De andra hemska misslyckade männen som du har slutat tillhöra är dock lata nollor och potentiella våldtäktsmän.
Kändes det bättre när du skrev så och förminskade andra män? Stärkte det ditt ego?