Försöker alla män vara otrogna på konferens??
Jag har nu jobbat 2 år på en stor koncern med mestadels manliga anställda.. tidigare har jag jobbat på byråer med mycket kvinnor. Övergången till bolag var chockerande när det kom till konferens.
jag har nu varit på 4 konferenser och på alla har flera män raggat på mig, både i samma profession men även chefer och en vd.
Ingen har varit obehagliga utan gentlemannamässiga MEB de har visat tydligt intresse av att kvällen ska sluta på rummet. Alla har haft fru, barn och levt fina Svensson liv. Foton på familjen på skrivbordet. Som om att de försöker -passa på- när de är i väg för att sedan åka hem till familjen..
jag har självklart inte agerat på detta. Är själv gift med barn och skulle aldrig göra något så elakt. Jag tycker också det är mycket oprofessionellt.. Jag är medveten om att jag ser bra ut, men jag har aldrig varit flirtig eller uppmuntrat till något så det är sårande.
Är detta vanligt?? Eller är det bara detta bolag som sticker ut?
Jag bli beklämd. Jag hoppas verkligen inte min man beter sig såhär när han är iväg :( det känns som det är jättevanligt.
Om det ska fortsätta såhär (det flirtas även på jobbet) så kommer jag fan byta tillbaka till ett jobb med mestadels kvinnor..
Ja nog försöker vissa få till det, men många ser du nog aldrig onyktra på jobbet och med lite alkohol blir folk med pratglada och kan missuppfattas som flörtig.
Jag själv vill väl alltid få till nåt, men helst inte med kollegor.
Har legat med två kollegor båda gifta och dom tog fösta steget så det är inte bara herrar som vill ;)
Jag flörtar men andra konferens deltagare från andra företag, har väl haffat 3 gifta och 7-8 st singlar. Underbart att få med sig gifta kvinnor förbjudet är underbart
Å jag är själv gift men med öppet förhållande och sms alltid frun om jag har fått nån på kroken.
Hon gör lika för mig när hon är borta och som kvinna får du lättare, hon har betydligt fler ligg på jobbrelaterade resor.