Varför ska "happy ending" vara förbjudet?
Det vet jag inte.
Jag bara svarade på hur mycket JAG skulle göra det för.
Det vet jag inte.
Jag bara svarade på hur mycket JAG skulle göra det för.
Nähä? Det är fortfarande jättemärkligt hur du inte kan förstå vad som är äckligt med det. Kroppsundersökningar ter sig för många jätteäckligt, tex folks tänder, fötter, underliv.
Abonym (Lingam): Kan du läsa?
Var skrivet jag att jag inte förtstår att folk äcklas av bajs?
Jag pratar om medicinska undersökningar och ja, att undersöka analen är en medicinsk undersökning. Det görs med handskar och glidmedel på ett finger. Och vad skulle vara äckligt med det?
Är man inte bajsnödig så finns inget bajs i analen/ändtarmen, utan det befinner sig högre upp.
Vad har äckligt med saken att göra? Ska människor förvägras medicinsk hjälp för att du och vissa anser att det är äckligt? att äckligt minsann är lika dåligt som sexköp? På vilket sätt?
äckligt eller sexuellt är fortfarande två helt olika saker. Så att besöka någon för sexuell handling, är ju ett sexköp. Att besöka läkare och vården för att kolla prostata, ändtarm, celler på livmodern görs i medicinskt syfte. Stor skillnad. eller ska folk sluta jobba på äldreboende med? sluta jobba på dagis för att det ingår att torka bajs? och torka bajs är äckligt, och ska därför jämföras med sexköp? eller förklara vad du menar