Inlägg från: Anonym (Mimi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mimi)

Får han ta med henne till mcdonaldhuset mot min vilja?

Med tanke på covid som ökar är det ju inte säkert att de låter fler än vårdnadshavare och syskon följa med.

Hur länge ska ni bo där? Hur beter sig exets flickvän mot dig?

Med tanke på ert sjuka barn så borde väl både pappan och flickvännen ha vett att inte bråka på platsen, så om hon får komma så bit ihop, ägna dig åt barnet bara och strunta i dem.

Är flickvännen en snäll person kanske det till och med kan bli bra. Eftersom du och pappan inte har en god relation så kanske hon kan bli lite bryggan emellan er?

• Anonym (Mimi)

Det bästa är väl att du ts ringer till huset ni ska bo i/de som ska betala er vistelse.
    De behöver ju inte säga till pappan att det är önskemål från din sida, de kan ju ge ut informationen att de som får bo i huset är vårdnadahavare och syskon till det sjuka barnet medan övriga bara får besöka.

• Anonym (Mimi)
    Anonym (Ledsen) skrev 2023-11-20 16:25:40 följande:
    Det handlar om mitt barn som jag ska vara ett bra stöd för. Det är hemskt nog att behöva ha honom där. Självklart påverkar mitt mående hur bra stöd jag klarar av att vara, så varför trumfar hans önskan min?
    varför ringer du inte och hör efter hur reglerna ser ut?
    Jag har svårt att tro att någon som inte är vårdnadshavare ska ha rätt att sova där nu nör covid ökar igen.
  • Anonym (Mimi)

Välja bort sitt eget barns begravning för att man avskyr någon som kommer vara där? Är hatet för svärmor viktigare än kärleken för barnet?

Dessutom hade de ju kunnat välja att ha en borgerlig begravning, då väljer man helt själv vilka som får komma. Man måste ju inte vara i kyrkan.

Svar på tråden Får han ta med henne till mcdonaldhuset mot min vilja?