Inlägg från: Anonym (let us fuck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (let us fuck)

    Tinder-ligg

    Anonym (Malin) skrev 2023-11-21 10:02:28 följande:

    Kan bara hålla med om det du skriver. Är en 39 årig kvinna som haft tinder i 3 år. Skaffade efter att min man lämnade mig. Ville inte ha ett förhållande utan bara träffa någon för sex. En väninna tipsa mig om tinder. Var lite försiktig och blyg till att börja med efter 2 månader på tinder våga jag träffa första för sex. Sen tog drygt en månad innan jag träffade nästa. Så numera har jag barnen varannan vecka då det är familjeliv och nästa vecka ligger jag runt. Har lite skam och skuldkänslor över det, men tar igen mina 36 första år då jag bara hade varit med 2. Hur många det blivit på dom 3 åren? 200-250 kanske. Har lite ångest över att det blivit så många på så kort tid men kan inte sluta. 


    Nån mer kvinna som har de här erfarenheterna? Att det blivit mycket ligga.
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (M) skrev 2023-11-18 17:11:56 följande:

    Skaffade Tinder för ungefär en vecka sedan, inte så aktiv med att swajpa iofs så inget ligg än men hade inom fem minuter 24 killar som tog kontakt och en som var beredd att komma hem till mig på studs. Känns najs.


    Du hade svept höger på många killar och 24 st tog kontakt inom 5 min? Nån mer kvinna som varit med om det här?
  • Anonym (let us fuck)

    Det är ju ofta så att antingen så finns nåt där eller inte. Så känner jag ju själv med kvinnor. Man trodde att det skulle bli lättare att få ligg med så många kvinnor där, men det var en illusion. Kanske att Tinder inte är för mig.

  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Igen) skrev 2023-11-18 17:08:15 följande:

    Men gud avd du skapar trådar om att ligga och hur bitter du verkar vara att du inte får det .. du skapade nyss den om kärleksliv sista 10 åren. Inte konstigt med din inställning , kvinnor märker av om det är vad mannen är ute efter enbart och de blir avtändande för de flesta avtändande. 


    Sitta och beklaga sig över de här istället för att ha tålamod och värdera annat än att bara ligga ?


    Ja, det är avtändande hur man än gör som man. När jag hade känslor för en yngre tjej så sa jag att inte bara var ute efter en sak, jag ville helst krama henne. Då kallades jag för sjuk i huvudet och några kvinnor skrev att de vill ha män som vill ligga.
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Blä) skrev 2023-11-22 16:56:24 följande:
    Alla dessa kvinnor som sabbar. Tänk Vad fint du och den yngre kvinnan hade haft det om inte det vore för kvinnor.
    Stackars dig. vilket offer du är för kvinnors inneboende ondska.
    Ja, det var synd att de förstörde för oss där Drömmer
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Tjejisen) skrev 2023-11-22 17:22:08 följande:
    Inte jag, jag har kollat efter folk jag vill dejta. Ligg blir bäst som förälskad helt klart.
    Det är nog så, jag har bara legat med en, så jag vet inte. Är det inte svårt att hitta män att bli förälskad i? Borde vara lättare att få ligg.
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Tjejisen) skrev 2023-11-22 17:18:57 följande:

    Kvinna. Gått på 6 dejter dom senaste 5 åren, blivit tillsammans med 4 av dom, så väldigt många väldigt bra ligg med inte så många. Precis som jag vill ha det.


    Ja, så skulle man ha det.
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Tjejisen) skrev 2023-11-22 17:42:17 följande:
    Nej, jag är väldigt kräsen och det är inte svårt. Jag har sållat extremt mkt. Sex bara för sex ser jag inget fel med men det passar inte mig, det känns tomt efteråt.
    För mig funkar det inte att vara kräsen. De senaste 20 åren har jag bara varit förälskad i 2 st. Tycker mest man hör kvinnor säga att det är svårt att hitta bra män.
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Tjejisen) skrev 2023-11-22 18:03:43 följande:
    Hm, nä. Kan vara så att du låter desperat, svårt att veta utan att se din profil. Jag lägger bara energi när jag känner kemi, har aldrig slentriandejtat eller fortsatt skriva när det inte är kul. Känner inte ett behov av en relation egentligen, det är som en bonus när jag träffat en person utöver det vanliga.

    Det gäller att ha mkt tålamod. Att visa sig själv skulle jag säga är bäst, att inte låtsas nåt man tror låter bra. Annars kan inte dom som vill ha just dig hitta dig. Se till att leva ett innehållsrikt liv, då finns ofta gemensamma hållpunkter.
    Min profil är långt ifrån desperat. Menar du kemi online? Det har jag haft med kvinnor, som inte var samma irl. Ja, 2 ghostade mig på Tinder, de tyckte väl jag var tråkig.
    Jag är mig själv, har inte bråttom. Innehållsrikt liv, menar du att man ska vara social och aktiv? Synas bland folk och göra många olika saker? Sån är inte jag, är mer introvert. Verkar inte funka för många som syns och hörs, är utåtriktade, reser, festar, träffar massa folk, heller.
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Knäpp) skrev 2023-11-22 18:18:56 följande:
    Ja män mailar mig, men jag blir inte förtjust för det. De som mailar är oftast inte en match eller det jag söker.
    som sagt innan, de flesta av mailen kommer från män som bara vill ligga och inte är intresserade av att lära känna djupare eller ens bli kompisar. Nej det är inget att bli förtjust i. Där det fungerar är när man letar upp någon som matchar ens liv och intressen och kommunikationssätt Och det krävs en hel del ansträngning (från bådas sida) för att lyckas med det så att det bär fram till en dejt.

    finns ingen anledning att deppa över att det är som det är. Det är inte mer jobbigt för dig som man än det är för mig som kvinna. Men du vill ju gärna se det så.

    att du är långtidsarbetslös och inte har något socialt liv hjälper dig inte i dejting, det är detta du måste lösa innan du försöker med att maila kvinnor som har jobb och barn och ett liv.
    Jag tror att många kvinnor inte skulle vilja byta, så att de nästan aldrig får mejl (som det är för män)

    Jag tycker det är anledning att deppa. Jag har aldrig haft ett förhållande och bara legat med en. En gång. 17 år sen. Skulle du deppa om du varit i samma situation?

    Jag mejlar inte kvinnor så ofta längre, bara skrivit till några få i år.
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Tjejisen) skrev 2023-11-22 18:22:53 följande:
    Ja online eftersom vi pratar om tinder.

    Nej, det behöver inte betyda att vara social, folk är roade av olika saker. Du vill ju träffa nån som passar dig, att dejta är bara ett första steg. Men intressant jobb, intressen. Festande i vuxen ålder ser inte jag som ett plus, bilder med ölglas i högsta hugg är tveksamma. Finns dom med missbruk, vill man inte ha.

    Om du är introvert, visa vad som intresserar dig. Har fått intresse förstärkt av att se bild på en av mina träningsfavoriter, så för rätt person som du ju vill ha kontakt med är det bra.
    Ja, jag skriver om hur jag är och mina intressen. Men jag har ingen kravlista på kvinnan, eller skriver "du måste" eller "du ska"
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Igen) skrev 2023-11-22 18:19:42 följande:

    Ja skaffade tinder när de tog slut mellan mig och killen bara för en kväll, utan intentioner. Ingen profiltext eller något alls , bara två eller tre bilder eller va de var för de krävdes för att skapa en profil. Dvs inget jobb bakom de jag ville bara kolla sidan efter många är. 


    inom en timme hade jag så de stod 1000+ gillar dig eller hur De nu står. De bara ramlade in. Varenda ja slipar höger pp, blev en match eller matchade inom kort efter. Blev helt chockad och trodde de va så sidan gjorde bara men de verka vara siffror som stämde. Printscreenade till å me för å fråga en vän efteråt. 


    Haha, så många gilla har jag inte fått på de åren jag varit med där.
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Igen) skrev 2023-11-22 18:33:54 följande:
    Mitt ex hadr legat med närmre 200 brudar innan mig?han festade mycket och levde ?det livet? och de flesta verkade vara från sådana tillfällen ute på krogen eller fester osv. Mycket trekanter och liknande skit. Men han berättade att när han hade tinder så fick han aldrig matchningar typ. Trots att han bara swipea höger på alla..medan alla tjejer han hade i sin omgivning,. Vänner osv och va han hört från andra var också att tjejer har samma upplevelse som mig- att dom får hur många likes som helst. 
    Det var intressant. Ja, det är nog så helt enkelt, att kvinnor får mest uppmärksamhet på nätet, var det än är.
  • Anonym (let us fuck)
    Anonym (Knäpp) skrev 2023-11-22 18:41:45 följande:
    Du får deppa hur mycket du vill, men det löser ju inte dina problem. Ta tag i det istället för att gå omkring och tycka att livet är orättvist.

    vill du ligga en massa så behöver du vara mer social och "på" med intresse. Vill du ligga så får du sänka dina krav och vara mer öppensinnad med dina swipningar.

    rätt trött på att läsa hur mycket mer synd det är om dig och att det är kvinnors fel och att kvinnor har det så bra. Du vet inget hur det är att vara kvinna och vilka utmaningar vi brottas med.
    Kommer aldrig sänka mina krav, då är jag hellre utan resten av livet.
    Du behöver inte läsa då, för jag kommer fortsätta att tycka synd om mig själv. Aldrig sagt att det är kvinnors fel. Jo, jag vet vad kvinnor får kämpa med, jag har pratat med många kvinnor.
Svar på tråden Tinder-ligg