Tinder-ligg
Jag är inte där för bara ligg, men många (de flesta?) säger att det är en liggsida. Så var är mina ligg?
Ts är ju anonym? Hur ska jag veta vem han är? Någon skrev kaffedraken?
fast, jag kan ändå förstå för jag är ju i samma sits att träffa någon anonym från nätet om han hade nappat , och värre för mig då jag tjej, han hade kunnat få min snap så hade han först sett bilder och de hade jag också velat ha såkslrt innan jag träffar nån xD men med alls historia alla verkar säga att han har här, så blir man ju fundersam. Var har han gjort?
Ja skaffade tinder när de tog slut mellan mig och killen bara för en kväll, utan intentioner. Ingen profiltext eller något alls , bara två eller tre bilder eller va de var för de krävdes för att skapa en profil. Dvs inget jobb bakom de jag ville bara kolla sidan efter många är.
inom en timme hade jag så de stod 1000+ gillar dig eller hur De nu står. De bara ramlade in. Varenda ja slipar höger pp, blev en match eller matchade inom kort efter. Blev helt chockad och trodde de va så sidan gjorde bara men de verka vara siffror som stämde. Printscreenade till å me för å fråga en vän efteråt.