Tinder-ligg
Skaffade Tinder för ungefär en vecka sedan, inte så aktiv med att swajpa iofs så inget ligg än men hade inom fem minuter 24 killar som tog kontakt och en som var beredd att komma hem till mig på studs. Känns najs.
Skaffade Tinder för ungefär en vecka sedan, inte så aktiv med att swajpa iofs så inget ligg än men hade inom fem minuter 24 killar som tog kontakt och en som var beredd att komma hem till mig på studs. Känns najs.
Var läser du det? Ingen har "lovat" honom något. Vore orimligt att han skulle tro det för att någon skulle säga något sånt för övrigt.
Ts känner att han är berättigad ett knull. I ts huvud så är hans självklara rättighet fråntagen.
Fruktansvärt empatilöst och narcissistiskt. Skrämmande till och med.
Ts är ju anonym? Hur ska jag veta vem han är? Någon skrev kaffedraken?
fast, jag kan ändå förstå för jag är ju i samma sits att träffa någon anonym från nätet om han hade nappat , och värre för mig då jag tjej, han hade kunnat få min snap så hade han först sett bilder och de hade jag också velat ha såkslrt innan jag träffar nån xD men med alls historia alla verkar säga att han har här, så blir man ju fundersam. Var har han gjort?