• Max858

Hund på gång

Hej mina vänner.

Nu är jag här igen.
    Jag går i tankarna på o skaffa hund. Bor just nu själv. Men löst allt från hundvakt när jag behöver osv. 

Problemet är såhär. Jag blir lite motarbetad från visa som säger jag inte vet hur det funkar med hund osv. 

Men jag har själv gått djurvårdslinjen med inriktning hund. Jobbat på ett hunddagis och haft hand om 15 hundar själv. Så har erfarenheten. 

Sen är min plan även såhär att hittar jag nån. Ja då blir det test en månad och se hur det fungerar. Men därav jag skriver. Hur kan man motbevisa dessa personer? Nu när jag uppenbarligen har erfarenhet och vet vad jag pratar om. 

• Svar på tråden Hund på gång
  • Max858

Nädå säljaren är bra. Den o motbevisa är min mamma o syster som tycker jag tar dåligt beslut. Även om jag inte tycker det själc. Är 22 o har eget

• Max858

Tack för svaret sanna. Sa faktiskt till dem på ett rätt långt meddelande vad jag har för erfarenhet och tänkt på det rätt länge. Bor ju just nu själv så bara o respektera :D

• Max858

Jobbar inte på hunddagis just nu. Aa har lite koll det kan gå i kostnad :D som det låter om jag hittar någon. Det ska kännas rätt. Så jah menar....

• Max858

Okey om det är så du menar. Jag är inte inne på nån prövotid.  Min tanke är och kolla på omplaceringshundar. Från hem som behöver en andra chans.

Allt ska kännas rätt liksom. Så menar att man testar o ser. Passar hen i miljön eller inte liksom. Sen som en skriver längre upp. Seriösa brukar göra så. Så tack :D

Svar på tråden Hund på gång