Dejting!!
Upplever att happyp och badoo är mest obehagligt. De trevligaste männen har jag träffat på tinder och som kvinna så slipper jag obehagliga kontaktförsök från främlingar där.
Upplever att happyp och badoo är mest obehagligt. De trevligaste männen har jag träffat på tinder och som kvinna så slipper jag obehagliga kontaktförsök från främlingar där.
Nä, det verkar ändå vara samma män i alla apparna så det kvittar. Orkar inte dejta längre, när jag väl träffar någon som jag vill lära känna så är de inte intresserade av samma tillbaka.
Alla vill väl ha uppmärksamhet av rätt person och på fint vis, man som kvinna.
Men en massa meddelanden från män som inte kan bete sig hyfsat eller inte läst profilen är inte skoj och gör att man snabbt tappar lusten och hoppet. tex män som bor 20 mil bort och inte ens verkar ha något gemensamt, känns mest desperat och ogenomtänkt. Män som skickar fråga om vad jag har i bh storlek eller om jag är sugen, kåt. män som är långtidsarbetslösa osv osv
Bara för man ser sig själv så kanske inte andra ser eller upplever samma.
finns säkert en massa snälla och trevliga män i apparna men som inte reflekterar sina bra sidor i profilbilder och text och därför "faller mellan stolarna". Vissa kanske man ger en chans och andra inte.
du får prova dig fram med olika typer av bilder och texter som speglar vem du är på ett positivt sätt. Bästa är väl att be någon kvinna i din närhet om hjälp och råd.