Flytta med 1 åring
Jag har tankar om att lämna min sambo då jag känner mig kontrollerad och styrd. Mår absolut inte bra och känner jag behöver lämna efter noga överläggning i flera månader.
nu till saken är att jag har min hemstad 25 mil från där vi har startat vårt liv när vi träffades för 3 år sedan. (Hans hemstad).
Jag står nu och väger en massa då jag känner att jag VERKLIGEN vill flytta hem till mina vänner och min familj. Jag har jobb där och det finns billigare boende att få tag på. Jag vet dock att min sambo är rätt låst till denna stad pga jobb, så han kommer inte vilja flytta. Detta landar då i att vår son som vi har gemensam vårdnad över kommer ha 3 timmar mellan sina föräldrar. Något jag ena sidan tycker vore så fruktansvärt trist, samtidigt som jag känner att jag inte kommer va lycklig i denna stad och ska då behöva va fast i 18 år.
jag vill verkligen flytta hem!!! vår Son är inte rotad i denna stad än då han bara är 1 år men är jag hemsk som flyttar? samtidigt en olycklig mamma är ingen bra mamma. Jag vet inte..
erfarenheter någon?