AndreaBD skrev 2024-04-10 18:37:24 följande:
Att du spammar ner allt här med israel-hat som ofta verkligen är på gränsen till hets mot folkgrupp visar ju att DU FÅR kritisera. Så, vad försöker du tuta i folk här? Ingen har hindrat dig. Att vi sedan påpekar att du ljuger - det fårhel du ta. Annars får du hålla dig till sanningen.
Men även OM du skulle bli hindrat på ett forum - det bestämmer forum-ägare genom moderatorer. Huvudsaken är : Man blir inte straffat av staten för att man säger sånt. DET är yttrandefrihet.
Att skriva argumentera och bevisa för extremisterna har fel, är inte att spamma, utan att göra världen till en bättre plats. Det jag kritiserar är Israels ockupation, slakt på barn och OSKYLDIGA CIVILA, förtryck, fördrivningar av OSKYLDIGA MÄNNISKOR från deras hem, ILLEGALA bosättningar och de religiösa extremister som bor där men du säger hela tiden att det är Israel-hat och mest att det är antisemitism. Du själv säger hemska saker om palestinska barn och palestinier men tycker att det är antisemitism om man säger exakt samma sak om judar. Era anklagelser har därför blivit tomma ord pga sv sådana obefogade atacker. Allt precis allt jag skriver grundas i fakta och rapporter som jag alltid redovisar. Dessa kommer från OBEROENDE och pålitliga källor typ Amnesty, Human Rights Watch, UN...men du skriver att även de är antisemiter. Tragikomiskt! 😂Och du har aldrig bevisat något över huvudtaget. Du vet sådana som gillar att säga emot mrn inte har något att säga? Och så blir det pinsamt att de inte fattar? Precis.
Du har inte svarat på mina frågor.