Inlägg från: Anonym (X) |Visa alla inlägg
  • Anonym (X)

Gaza eller Israel?

Anonym (Eva) skrev 2023-11-19 21:17:04 följande:
    Hamas startade krig mot Israel och nu lider och dör människor till följd av det ja. Men du svarade ej på min fråga; på vilket sätt hjälper det palestinier att de torterar djur?
    Korrekt. Hamas startade kriget och de valde krigsplats.

I Palestina stödjer man antingen Hamas eller islamistiska Jihad, inget är bättre än det andra och tröttsamt att höra att det bara är ett fåtal i Palestina som stödjer Hamas.

Det är helt fel.
  • Anonym (X)

Israel är det enda landet i Mellanöstern som tillåter homosexualitet. I närliggande länder kan det straffas med döden.

Trots detta är vänsterfolket, som gjort Pride till sitt eget jippo, så förälskade i detta Palestina.

Förstår att det handlar om att vårda sina kärnväljare som har anknytning till Mellanöstern.

I alla andra partier hade El-haj, som Magda kallade El-Hamas, varit utesluten.

• Anonym (X)
    Anonym (Fader) skrev 2023-11-20 19:10:08 följande:
    Du ljuger rakt av. Lär dig läsa. Jag skrev upprepade gånger att en jude kan inte GIFTA SIG LAGLIGT I ISRAEL med en icke jude. Det är rasism.
    Vill du höra rasism så besök valfritt kommentatorsfält på Facebook som berör en nyhet om skadade israeler.

Religiösa fanatiker som gör "skrattgubbe" när någon berättar om anhöriga som dödats.

Hemskt. Undrar vad dessa "människor" gör i Sverige?

Människor som inte delar svenska värderingar.
  • Anonym (X)
    Anonym (Fader) skrev 2023-11-20 20:13:01 följande:
    Alla extremister är samma för mig. Det är så uppenbart att rasister, islamister och sionister tänker exakt på samma sätt. Ja, jag har sett hur offren hånas, både de palestinska och judiska. Jag ser det även på forumet här. Så mycket rasism och rasistiska kommentarer. "De svenska värderingar" används just mycket ofta av högerextremister för att spy rasistisk galla över alla invandrare. Men det är inte det den här tråden handlar om.
    Har inte sett en enda kommentar där israeler hånat palestinier och glädjs åt de som dör där.

Inte en enda. Läs ex magdalena anderssons fb-sida och inlägg om israel/palestina.

Hundratals hatiska kommentarer om judar.
  • Anonym (X)
    Anonym (Fader) skrev 2023-11-20 20:23:28 följande:
    Då är du blind. Varje video av döda palestinska barn resulterar i hundratals skrattande emojis inte bara från Israel utan även från Sverige (oftast just från sådana som skriver på sin vägg att "de svenska värderingar" inte respekteras). Men som sagt.. det är inte det som diskuteras här. 
    Nej, du.

Det där är enbart lögn och inte ens något mina Palestinavurmande vänner skulle gå på.

Du ljuger för övrigt om det mesta och sprider Hamas-propaganda.
  • Anonym (X)
    Anonym (Fader) skrev 2023-12-07 23:25:13 följande:
    När ska du sluta ljuga och komma med osannigar? Utbilda dig och läs innan du uttalar dig om något.
     Vilka röstar för SD? Det är äldre extremister. Nu har jag igen bevisat att du ljuger. Men som vanligt kommer du nu att säga något typ " men du tolkar det fel" 🤣
    "Äldre extremister"?

Så de som tidigare röstade på S blev extremister när de bytte till SD?

Förstår inte att du orkar hålla på med din Hamaspropaganda och judehat i tråd efter tråd.

Det har dött 500 000 muslimer i Syrienkriget och hundratusentals muslimer i Jemens inbördeskrig utan stora protester.

Varför ett sånt himla liv nu? Jo, därför att Israel är iblandat.
  • Anonym (X)
    Anonym (Fader) skrev 2023-12-07 23:05:33 följande:
    Min erfarenhet är att ju äldre desto mer extrem och hatisk och intolerant.

Gällande barn...du sa själv att palestinska barn är potentiella terrorister och därmed legitima mål. Det är väldigt extremt. Sedan har du i princip försvarat allt det extrema våldet som Israel utövar över oskyldiga palestinier.

Om du inte vill uppfattas som extrem då borde du sluta skriva extrema kommentarer.
    Oskyldiga terroristsympatisörer i Palestina...
Svar på tråden Gaza eller Israel?