Inlägg från: Anonym (FL-incel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (FL-incel)

Lösningen på incels

Anonym (yuyu) skrev 2023-11-15 10:04:55 följande:

Men vänta nu??
    Sänka sexlust på incels?
    Vet du vad en incel är? Vad är problemet?

En FL-incel är män som har svårt att få ligg. Problemet är att det är omanligt att ha svårt att få ligg.
  • Anonym (FL-incel)
    Anonym (Emelii) skrev 2023-11-19 11:23:45 följande:
    Ingen skatt om man tjänar under 22000 kr. Och så är jag ju lite busig, de man inte vet lider man inte av. Jag ser det som en win-win situation, både jag och kunden är nöjda {#emotions_dlg.flower} Ja oavsett vad jag tjänar på att hjälpa incelmän så är det ingenting jag berättar för skatteverket iallafall hihi.
    Ska ni busa? DrömmerBaby
  • Anonym (FL-incel)
    Dr Nail skrev 2023-11-19 12:14:52 följande:

Jag har en bättre och mer verklighetsförankrad lösning: arrangerade äktenskap. Varje man får en fru som väljs it av hans familj (beroende på vad de har råd med och hur många fruar), och det blir olagligt med skilsmässa. Det kommer ta bort hela problematiken med incels och samhället ska bli fredligare. Så gjorde man förut, i många hundra år Folk levde lyckligare än idag.

Jag vet att jag inte skulle bli lycklig om min mamma och syster valde ut min fru åt mig. Jag vill inte ens ha en fru. Och jag har inte samma smak som min mamma och syster har. Så nej, jag skulle inte bli lycklig.
  • Anonym (FL-incel)
    Anonym (Newton2.0) skrev 2023-11-19 12:19:16 följande:
    levde de verkligen lyckligare? källa på det tack. ska kvinnan få lov att arbeta med? eller ska hon tvingas bli en kåt glad och tacksam hemmafru? vidrigt. ett bättre förslag är att alla ovalda misogyna män deporteras till en öde ö så får djungelns lag göra sitt. 
    Kåt och glad vill jag att hon är. Men det är ju typiskt incel-män.
  • Anonym (FL-incel)
    Anonym (Newton2.0) skrev 2023-11-19 12:23:19 följande:
    Hur ska du uppnå det? vifta med penis som ett litet slakt trollspö? Och kvinnan ska bli helt utom sig? 
    Jag är välhängd så jag hoppas hon blir alldeles till sig.
  • Anonym (FL-incel)
    Dr Nail skrev 2023-11-19 12:22:02 följande:
    Kanske inte i början, men du skulle lära dig att älska situtionen med åren. Lycka är ju något som kommer långsiktigt.
    Inte en chans i helvete. Mamma och syrran tyckte jag skulle träffa en kvinna som var medicinerad för psykiska problem, och de gillade henne inte ens.
    Nej, jag väljer själv, tack.
  • Anonym (FL-incel)
    Dr Nail skrev 2023-11-19 12:58:03 följande:
    Du skulle sjunga en annan visa om du inte hade ett val, är jag säker :)
    Ja, det tror jag också.
  • Anonym (FL-incel)
    Dr Nail skrev 2023-11-20 08:59:28 följande:
    Jo, det finns vissa som gör det, jag har sett influencers som säger det.
    Jag har läst på FL att alla män som inte får ligga är incels.
  • Anonym (FL-incel)
    Dr Nail skrev 2023-11-20 17:32:15 följande:
    Rent tekniskt så är de ju det. Själva ordet "incel"
    Så du tycker att alla män som inte får ligga är riktiga incels?
Svar på tråden Lösningen på incels