Inlägg från: Anonym (Clark) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Clark)

Lösningen på incels

Anonym (M) skrev 2023-11-19 09:14:54 följande:
    NEJ. Sluta hitta på saker. Du har tittat för mycket på SVT. De horor som gillar sitt jobb är de som älskar att hela tiden känna sig åtråvärda och sexiga. Svenska feministtjejer från Södermalm tillhör inte den kategorin.
    Och vad baserar du detta på, o du vise?
  • Anonym (Clark)
    Anonym (Emelii) skrev 2023-11-19 11:59:36 följande:
    Ja det är mest IRL träffar, men också via en webbsida. Betalning från köparen sker då till hemsidan som i sin tur betalar ut till mig, men det är rätt små summor.
    IRL träffarna ger mig ungefär mellan 1500-6000 kr, kontant. Beroende på situationen och önskemålen.
    1500-6000 per träff, eller vad betalar varje kontakt?
  • Anonym (Clark)
    Anonym (Emelii) skrev 2023-11-19 11:59:36 följande:
    Ja det är mest IRL träffar, men också via en webbsida. Betalning från köparen sker då till hemsidan som i sin tur betalar ut till mig, men det är rätt små summor.
    IRL träffarna ger mig ungefär mellan 1500-6000 kr, kontant. Beroende på situationen och önskemålen.
    Anonym (Emelii) skrev 2023-11-19 12:23:41 följande:
    Ja alltså, beroende på vad kunden önskar så får jag mellan 1500-6000 kr. Det är såklart per träff!

Hur betalar företaget ut småsummor (1500 är en ganska stor utbetalning om det sker regelbundet från ett företag) utan att skatteverket reagerar? 
  • Anonym (Clark)
    Dr Nail skrev 2023-11-19 12:14:52 följande:
    Så gjorde man förut, i många hundra år Folk levde lyckligare än idag.
    Varför tror du folk var lyckligare då?

Dessutomger du alla som inte hade råd och samhällsställning att gifta sig. Olyckliga singlar har alltid funnits.
  • Anonym (Clark)
    Anonym (Clark) skrev 2023-11-19 13:03:03 följande:
    Varför tror du folk var lyckligare då?

Dessutomger du alla som inte hade råd och samhällsställning att gifta sig. Olyckliga singlar har alltid funnits.
    * dessutom bortser
Svar på tråden Lösningen på incels