• EpicF

Ni som har erat/ era barn omplacerade..

EpicF skrev 2023-11-15 12:25:42 följande:
    Ok, gör det då. Ingen kak hindra dig. 

Men du borde lägga fokus på att få en relation till sitt barn och göra allt för att så småningom få tillbaka vårdnad. Och det innebär inte att sitta på familjeliv och vara uppkäftig och omogen. 
    *kan hindra dig. 

Och nej, du är inte den enda som kan icke-verkliga fangasy språk. 
  • EpicF
    Anonym (Lumlumi) skrev 2023-11-15 12:30:55 följande:
    qItoy
    Nu fokuserar du på fel saker igen. Fokusera på ditt barn istället och på att få ett jobb. 
  • EpicF

Ts: Moget av dig att kalla mig prostituerad. Fokusera på att få tillbaka ditt barn istället. 

• EpicF
    Anonym (Lumlumi) skrev 2023-11-15 12:42:27 följande:
    cào n? m?
    På riktigt ts? Det är detta du väljer att fokusera på? 

Ja, ditt barn har det så mycket bättre bort från dig. 
  • EpicF
    Agda90 skrev 2023-11-15 13:16:48 följande:
    Eller så ska TS låta barnet vara där barnet är, förhoppningsvis i en trygg och vuxen miljö. 
    Ja, barnet har det mycket bättre där iallafall. 
  • EpicF
    Anonym (Lumlumi) skrev 2023-11-15 13:53:07 följande:
    Du som har SÅ mycket svar på allt och allt som rör allt med soc

SVARA DÅ PÅ VARFÖR DOM ANVÄNDE GAMLA UTREDNINGAR I DOMSTOLEN PÅ UTREDNINGAR SOM BLIVIT ÅTGÄRDADE OCH NERLAGDA???????????? 

NÄR SKA DOM UPPDATERA DETTA JÄVLA LVU DÅ, EFTER 30 ÅR TILL NÄR DEN PASSERAT 60 ÅRS JUBILEUM?????
    Att de använder gamla utredning kan bero på att de fortfarande var aktuella sett till helheten av situationen. 

Men varför frågar du inte ditt ombud? H*n kan nog förklara allt för dig på en nivå som passar dig. 
  • EpicF
    Anonym (Kl) skrev 2023-11-15 16:31:30 följande:
    Det är väl inte barnets Nintendo?
    Jag vet inte vems nintendo det (och jag bryr mig inte heller), utan jag svarade på Soc ville hämta nintendot. 
  • EpicF

HeiHei: Om ens honby-spelade övergår i missbruk i så står grad att man inte kan se till sitt barns bästa så det absolut inte normalt. Att sedan få sitt barn omhändertagen ovanpå det är inte heller normalt. 

• EpicF

Abknym (Erfaren): Nej, vi vet inte varför barnet omhändertogs. Men om läser tråden så ser man att ts prioriterar sitt spelande före sitt barns välmående. Pratar tull och med om att socialen ska betala hyra för nintendot som kan bidra till barnet välmående. Bara det säger mycket.

• EpicF
    HeiHei skrev 2023-11-16 16:44:46 följande:
    Vet vi ens om att TS hobbyer har övergått till missbruk då?
    Utifrån tråden att döma så är det missbruk eller nära ett missbruk. 
Svar på tråden Ni som har erat/ era barn omplacerade..