EpicF skrev 2023-11-16 17:05:51 följande:
Varför undrar du?
Läs tråden istället så ser du.
Varför barnet är omhändertagen är dock irrelevant. Det är relevant är att ts prioriterar bla spel istället för att skapa en relation till sitt barn, jobba på sitt föräldrarkspa och då gå föräldrskurser som bla Socialen erbjuder, prioritera sitt barns välmående och prioriterar att göra allt för att få tillbaka sitt barn. Detta struntar han i.
Istållet sitter han på familjeliv och uttrycker hat mot kvinnor, Socialen och allt och alla. Och förolämpar folk med ett hittepå-fantasy-språk. Och pratar om att han inte får spela för att soc ska ta hans nintedo.
Och han skulle också på ex-frun som drog och stt soc drar upp gamla utredningar. Vilket innebär att det inte är första gången han har haft med soc att göra i förhållande till sitt barn.
Tycker du det låter som en normalt funtad person?
Tyvärr är jag inte en Psykolog så jag kan inte svara på din fråga om TS är funtad eller inte.
Jag har suttit och läst hela tråden med alla svar, tycker att de saknas information då de verkar vara luckor lite här och där med information.
Jag kan ha missat något, har TS nämnt om han fått erbjudande av socialen om föräldrakurser?