Ni som har erat/ era barn omplacerade..
Det bästa är om du har den här dialogen med socialsekreteraren.
Det bästa är om du har den här dialogen med socialsekreteraren.
Wow!
Skaparna har alltså pengar i och med spelet som du är beroende av. För ja, om man inte kan släppa ett data spel så är man beroende. Kanske något som du borde sätta dig in i och läsa på om?
Jag är ingen spelhatare men jag förespråkar ett aktivt liv där man rör på kroppen och inte bara sitter still.
Jag må inte ha flera miljoner på mitt konto men mitt liv är helt underbart som det är. Jag har ett jobb, jag har tak över huvudet, mat på bordet och en familj som jag älskar.
LVU är frivilligt om soc säger att du inte kommer att få tillbaka ditt barn då har du gjort något ganska så stort för att ett sådant omhändertagande ska ske.
I ett annat sms Socialen skickade då dom tycker att jag inte svarat när dom ringt,
(Nu ska man alltså inte få ställa sig i duschen längre?, Men jag ska väl ta med min icke vattentäta mobil in i duschen 🙄)
Nu vill dom att vi ska komma överens om ett datum att hämta Nintendo Switchen från mig med spel och tillbehör.
Jag nekar förstås har skickat mail och meddelat att här hämtas ingenting.
Men Socialen kan få skriva på ett kontrakt på att hyra det för 800:-/Dygn.
Mitt Admin konto ska vara spelförbud på och för varje sparat data i min profil på dom spel jag spelat tillkommer en straffavgift på 1200:- / per data som sparats nytt spel på.
Detta kommer dom garanterat inte godta, och de kommer med all säkerhet vinklas så jag är skurken..