Inlägg från: Spucks |Visa alla inlägg
  • Spucks

Så frustrerad

Leka med ballonger och villa vara nära föräldrarna kan man väl göra som 13 åring. Inget fel med det. Men resten är inte normalt. Även om han är sen i utvecklingen - småbarn lär sig att äta med bestick. Även om han i utvecklingen är några år yngre än vad han egentligen är, är hans beteende inte normalt. Det passar för en 2-3 åring.

Sedan kan man ju undra varför du flyttar ihop med en man och skaffar barn med honom om du inte st
    år ut med hans son. Det var väl inte så genomtänkt. Nu är det ju för sent när det gäller bebisen, men ni kanske passar bättre som särbo.

• Spucks
    Shallow skrev 2023-11-12 12:41:21 följande:
    Jag har aldrig sett/hört att en 13 åring kille går och håller sina föräldrar i handen. Men det kanske finns!
    och i 2år har det låtit att det ska bli förändringar och bättringar. Men det blir aldrig det. Så absolut, dumt av mig att tro på det. Och nej det är inte försent att ta bort graviditeten. tycker bara att det är så tragiskt då det som stör ut mitt och min sambos liv är när hans son kommer. Det är på riktigt det enda vi bråkar om. 
    Vanligt är det visst inte, men det är inget fel med det och skadar ingen, det var så jag menade.

Visst, om abort är en option för dig kan du ju göra det också. Men vill du behålla barnet är det nog bäst att flytta isär. Ni kan ju ändå ha ett förhållande, men inte som sambos.
Svar på tråden Så frustrerad