Man får inte säga nåt om kvinnors vikt
men att säga nåt om mäns vikt går alldeles utmärkt det.
Rätt eller fel?
men att säga nåt om mäns vikt går alldeles utmärkt det.
Rätt eller fel?
För att de handlar inte om män eller kvinnor.
vissa människor är skitstövlar o säger sårande saker. mån som kvinnor
men de är mer normalt att man inte säger till en person att denne är fet
Visst går du göra de. Inget och ingen hindrar dig. Men som i ett öppet samhälle har jag rätt att säga emot dig och kritisera det du säger. Helt oavsett om det jag säger är korrekt eller Inte. Det är inte förbjudet att vara en idiot, varken för dig eller mig.
Antar att det är du som skrivit flera inlägg om kvinnors vikt här på forumet under lång tid.
Om alla andra förutom du inte håller med dig om vad som är smalt vs mulligt så borde du kanske inse att det är du som har en snedvriden bild av kvinnokroppen.
Alla har rätt till sin egen åsikt och det här är ett diskussionsforum, men du kan inte ta att bli ifrågasatt eller om någon påvisar att du kommer med felaktiga påståenden.
Vad är syftet med dina kommentarer egentligen?
Antar att det är du som skrivit flera inlägg om kvinnors vikt här på forumet under lång tid.
Om alla andra förutom du inte håller med dig om vad som är smalt vs mulligt så borde du kanske inse att det är du som har en snedvriden bild av kvinnokroppen.
Alla har rätt till sin egen åsikt och det här är ett diskussionsforum, men du kan inte ta att bli ifrågasatt eller om någon påvisar att du kommer med felaktiga påståenden.
Vad är syftet med dina kommentarer egentligen?