Inlägg från: Anonym (vaxad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vaxad)

Rakad

Japp jag är helt utan hår där nere. Gör brasiliansk vaxning. Jag är  60+..

I ärlighetens namn så slarvar jag när jag inte har en sexpartner men, men  Skrattande

• Anonym (vaxad)
    Lazzi skrev 2023-11-09 20:26:49 följande:
    Va coolt jag är 60 + med men aldrig provat brasiliansk vaxning 
    Eller ens sett de 
    Gör det ont 
    Ja det gör lite ont absolut. Men jag går till de som använder sugering (sockervax).
    Då gör det mindre ont har jag hört.
    Jag är så klumpig så jag skulle aldrig kunna raka mig på det sättet som de vaxar mig. Där lämnas inget åt slumpen Skäms. . Sedan vet jag iofs inte om alla kliniker är lika duktiga som de jag går hos.

Skulle jag ö.h.t försökt raka mig själv på det sättet hade det slutat med olyckshändelser om jag hade förmodligen blivit av med viktiga delar där nere Flört.

Men de vaxar endast kvinnor vad jag vet. Så männen får hålla efter sig med rakhyvel. Det är väl inte för mycket begärt--
  • Anonym (vaxad)
    Benny62 skrev 2023-11-09 21:04:57 följande:

Jag har rakat mig med hyvel i många år och det är helt ofarligt om man har riktigt hyvel 

Ja men du är man. Då tror jag (obs tror) att det är enklare faktiskt. Tycker det är smidigt och säkert att få gjort det på salong. Det blir absolut inget hår kvar och det blir liksom aldrig stubb s.a.s

Men nu tillhör jag de klumpigas skara tyvärr.. Det är möjligt att någon som är skicklig kan göra det bra med rakhyvel eller vaxning hemma. Men det är ju väldigt svårt att komma åt överallt där de vaxar.
Svar på tråden Rakad