Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Rakad

Jag och ett antal ex har rakat varandra så som vi ville ha det. I samtliga fall fick jag rakad kuk och pung och jag rakade alltid  från höjd med clittan och nedåt. Släta läppar alltså. Sparade olika mycket på venusberget, allt från landningsbana till ansad trekant. Hår är inget problem men föredrar ansat. Doften i busken bidrar ju även till smaken kan jag tycka.

• Anonym (?)

Har känt och smakat på ett antal nyrakade men aldrig på en nyvaxad ....
    Kan inte låta bli att undra om det är skillnad.

• Anonym (?)
    Anonym (vaxad) skrev 2023-11-09 21:58:00 följande:
    Ja men du är man. Då tror jag (obs tror) att det är enklare faktiskt. Tycker det är smidigt och säkert att få gjort det på salong. Det blir absolut inget hår kvar och det blir liksom aldrig stubb s.a.s

Men nu tillhör jag de klumpigas skara tyvärr.. Det är möjligt att någon som är skicklig kan göra det bra med rakhyvel eller vaxning hemma. Men det är ju väldigt svårt att komma åt överallt där de vaxar.
    Iofs lätt fixat med en skarp hyvel, ljummet vatten och en löddrande tvål..
    Varmt vatten och mjuka fingrar är ett alternativ till vax .....
  • Anonym (?)
    Anonym (Blä) skrev 2023-11-12 21:38:14 följande:

Jag rakat läpparna och bikinilinjen om det finns en chans till sex bara för att män verkar gilla rakade kön, jag tar aldrig bort allt då det kliar på venusberget och raka bort min typ av behåring.
    Men jag hade mer än gärna träffat någon som gillat att det bara ansades lite som mest. Hatar och raka mig och har en bättre lukt och mående där nere när jag låter det växa.

Min typ av kvinna... gärna ansat med hår kvar så man känner doften av kön. Gärna ansat på ovansidan men rakat på läpparna. 
    Doftar kvinna!
  • Anonym (?)
    Anonym (Eva) skrev 2023-11-12 22:32:41 följande:
    ???????
    Och du förstår inte vad???
Svar på tråden Rakad