Inlägg från: RaYzLeR |Visa alla inlägg
  • RaYzLeR

Hur många advenskalendrar tänker du ha

Nandez skrev 2023-12-01 19:26:27 följande:

Första advent idagGlad

Nej, på söndag. Glad
  • RaYzLeR

Jag fick en Triss Adventskalender av pappa idag. Fyra rutor skrapade men ingen vinst än så länge. Glad

• RaYzLeR
    Auditanne skrev 2023-12-09 21:21:50 följande:
    Jodå, okej här. Lite trött bara efter lång vandring från stan bort mot Liseberg och tillbaka. Mycket folk, mycket snöslask. 

Läget hos dig då? Hoppas på storvinsten även för dig. Har du också chokladkalender?
    Ok, lång vandring? Snöslask kan man vara utan. Det är plusgrader i Linköping och börjar bli snöslask här med.

Det är bra med mig med. Abstinensen har lagt sig lite. Jag har ju både slutat dricka och röka.Glad

Vi får se om det blir någon vinst på adventstrissen. Glad
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-12-10 10:16:58 följande:
    Tackar så mycket! Det är chokladkalendrar, så det är vinst varje gång 😃🍫
    Du har säkert fuskat och öppnat fler luckor, din gottegris! Skrattande
  • RaYzLeR
    Nandez skrev 2023-12-10 18:42:42 följande:

Ingen vinst idag, fick ju storvinsten igårSkrattande

Man kan vinna upp till tre gånger på samma kalender. Förra året fick jag två 30-kronorsvinster på samma kalender. Glad
  • RaYzLeR
    USA111 skrev 2023-12-10 18:55:47 följande:
    På triss?
    Ja på Triss-kalendern.
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-12-10 11:00:03 följande:
    Du har rätt! Jag råkade slita upp alla luckorna på den första kalendern, så jag blev tvungen att köpa en ny. Nu sköter jag mig bra, än så länge 😅😋🐷
    Haha, tur att du köpte en ny då! Glad
  • RaYzLeR
    Nandez skrev 2023-12-19 18:31:15 följande:

Ingen mer vinst i sikteSkrattande

Ingen vinst idag heller. Nu är det bara fem rutor kvar, förra året så vann jag 60 kr, men i år lutar det åt nitlott. Glad

Nummer 22 och 24 är ju samma tomte. Ska man skrapa halva tomten när man ska skrapa nummer 22? Skäms
  • RaYzLeR

Det mesta jag någonsin har vunnit på en lott är 100 kr, så jag är ingen turgubbe. Glad

Svar på tråden Hur många advenskalendrar tänker du ha