Vad gör ni åt sambons minskade lust?
Som rubriken lyder vad gör ni som är i relation åt er partners minskade sexlust? Och vad har ni för rekommendationer.
Jag är i relation med en jättefin man sedan 3 år. Han 55 och jag 35. Inga gemensamma barn. Han barnfri, jag har en 13-åring.
Han är en man som haft mååånga mååånga korta relationer innan mig och nu i sitt första seriösa relation med mig. Vi har det riktigt bra, båda tjänar bra och vi bor fint, osv -men vårat sexliv börjar bli sämre och sämre.
Jag skulle tacka gudarna om vi hade sex 2 ggr i veckan.
Vi har sex mellan 2 till 5 ggr i månaden. Han har rejäl minskad sexlust och jag skulle vilja ligga med honom sådär innan vi somnar, mitt i natten, helg-morgnar.
Jag ser bra ut, klär mig elegant, är ren, luktar gott, fixar till mig varje dag, jobbar heltid, håller hemmet rent osv men vad jag än gör verkar inget väcka hans lust. När vi väl ska ligga har han inga problem att få erektion men mellan sexen vi har han har han ingen som helst lust. Han kan aldrig ha sex 2 ggr samma dag.
Jag vill vara honom trogen och börjat äta piller för att minska min sexlust. Ska jag verkligen fortsätta med det???