Anonym (Lisa) skrev 2023-11-18 21:56:12 följande:
Nej, du vet inte hur smart hon är, men varför skulle hon vara mindre smart än andra tonåringar? För att TS tror att hon fattar nada, eller.."För hon är ju lite uppe i det blå" som TS skrev om sin egna dotter tom,?
Nja, jag vet inte (är ingen expert-har faktiskt aldrig påstått det hellert-har bara varit med om en skitstövel för 20+ år sen) så kanske eller kanske inte ni är hjärntvättade, men TS påminner iaf om hur jag var som hjärntvättad 25 åring, och hennes sambo påminner om min psyko-sambo jag hade då.....Jag stannade dock inte kvar hos den skitstöveln.
Att alla vi andra skulle vara hjärntvättade är väldigt långsökt...Look closer to home..
Eller menar du att alla vi andra har en sambo som är otrogna, ljuger, beter sig som en 14-åring/i en pinsam 40-års-kris, inte vill lämna "mamsen" och snackar skit dagarna i ända?
Nej om min man ens skulle göra något av dom sakerna så skulle han åka ut direkt..Sen får TS självklart göra vad hon vill! Inte mitt problem...inte ditt problem, men det här är ett disskussions forum och TS startade en tråd för att fråga om deras situation var udda..
Borde väl bara ha skrivit ---JA den är extremt udda! ..
Eller kan det helt enkelt vara så att, hur smärtsamt det känns för mig, han hittat en själsfrände?
Han agerar inte som en kärlekskrank 14 åring, och när vi pratat så säger han att han snabbt fixk så starka känslor mentalt, vi pratar alltså inte sex o lust det kom senare (förutom fyllehånglet) det har aldrig varit det som lockade säger han och jag tror honom.
För sexbiten hade vi absolut inget problem med när detta hände.
Det sårar dock så klart på ett annat plan att han hittat ngn han trivs så otroligt bra med som får honom att skratta och må bra!
Sen om det bara är nyhetens behag att träffa ngn som ger en en massa uppmärksamhet och nya samtalsämnen... Det vet jag inte.
Inte han heller!
Så vet inte om det är en 40 års kris heller eller ja kanske en släng av det men risken finns att han hittat en soulmate?
Vet inte om det är bättre eller sämre än ngt som bara ger en sexuell tillfredsställelse...
Men nu vill han vara med henne, det är inte vi 2 på det planet längre och jag har lättare o lättare att acceptera det för var dag.
Kansle jag bara behövde en övergångsfas istället för ett snabbt break?