anonym gullviva skrev 2024-01-07 22:31:48 följande:
Varför tror du hon skulle dumpa honom direkt om hon får veta att han har haft sex med dig efter att ni separerade?
Hon var inte med i bilden då, så varför skulle hon bry sig? Han var singel, du var singel och ni hade sex med varandra. Inget märkligt alls.
Att han anförtror sig till dig är inte heller märkligt. Fullt normalt att anförtro sig till en nära vän, och för honom är du en nära vän som han känner förtroende gör. Tror knappast hon skulle brytt sig om. Och gör hon det så är hon ändå inget att hängs i granen.
Att tvivlar ibland förstår hon nog redan. Vilket också är fullt normalt.
Det som inte är normalt med hela situationen är att fortfarande bor ihop och beteer er fortfarande som ett par. Håller upp en falsk fasad för erat barn och omgivningen. Det är inte normalt och troligen inte något hans nya tycker speciellt bra om.
anonym gullviva skrev 2024-01-07 22:31:48 följande:
Fattar också att han vill bpdd äta kakan o ha den kvar jag är inte dum.
Jag väljer aktivt att erbjuda kakan.. För jag vill det.
Jo, du verkar faktiskt vara lite dum. Du inser inte ens att ni två är förbi. Finito. Kommer aldrig bli er igen.
Att du aktivit erbjuder kakan för sig vara till åtlöje. Skaffa ett eget liv istället. Utforska världen. Men först, FLYTTA TILL EGET BOENDE!