anonym gullviva skrev 2023-11-14 11:02:30 följande:
Wow vad du verkar insatt i vårt liv o hur vi sköter saker här hemma.
Dottern ser en mamma och pappa som just nu fungerar väldigt bra ihop hemma.
Vi pratar inte om. Dessa saker när hon är hemma, och vi bråkar inte eller har hetsiga diskussioner.
När vi umgås är det lugn stämning.
Vi jobbar väldigt oregelbundet så inget konstigt att vi inte umgås alla tre varje dag heller.
När vi haft sex så är vi diskreta inga vilda djur som du vill beskriva det? Och inget hob påverkas av!! Hur 17 kan du läsa in ngt sådant?
Enda jobbiga är att ibland behövs ljuga om vart pappa är. Och att hon inte vet att vi inte är ett par officiellt längre.
Men det är verkligen inte läge att berätta just nu!
Vi får väl säga att vi besöutatatt separera för ett tag sedan men inte velat oroa henne, och förtydliga att det verkligen inte beror på henne, och att vi inte är ovänner och ingen av oss kommer lämna henne.
Men att säga det just specifikt nu skulle inte gå.
Känner henne för väl, och måste hitta en bättre tidpunkt.
Jag har bara gått efter vad du själv har skrivit i tråden, givetvis..
Och ni ljuger ju för eran dotter...Efter vad DU själv har skrivit..och du verkar ju tro att hon är dum nog att inte märka att något är off..Riktigt off!
Du skyller ju bara på hennes psyke!
Bara för att ni inte vågar berätta, fast hon redan märkt att saker är annorlunda...och säkert vet mycket mer än vad hon säger till dig.
..
Som jag skrev förut så var min mamma otrogen mot min pappa när jag var tonåring, och min mamma ville sklijas...
och även om inte min mamma sa någonting först så visste jag att hon hade träffat en ny, och varit otrogen..
Jag fick fråga min mamma om hon hade träffat en ny och då berättade hon..
Om hon hade ljugit istället så visste jag redan iaf och så hade jag fått reda på sanningen ändå och det hade ju varit mycket värre än att hon själv berättade.
Fast dom skötte det snyggt, och höll inte på att ligga med varandra efter mamma sa att hon ville skiljas...Hade dom gjort det så hade jag tyckt att dom också var djuriska.
Nej ni är verkligen inte som vilda djur, det skrev jag aldrig. Jag menade att erat beteende är djuriskt när ni inte kan låta bli att ligga, och göra lögnen ännu större för er dotter...Som verkar komma i sista hand hos er...
Varför tänker ni inte på erat eget barn i första hand, istället för bara er själva..Det verkar bara kretsa runt hur ni mår, hur du mår, vad ni vill, osv..