• Anonym (Bizz)

Vår situation är så udda! Eller?

Anonym (XXX) skrev 2023-11-05 16:25:41 följande:

Men käre värld! Du borde naturligtvis ha förbjudit honom att träffa henne utanför arbetsplatsen senast när du fick veta att de hade hånglat! Men egentligen från början. När en man och en kvinna börjar umgås ensamma på det där sättet, och anförtro sig till varandra och dela känslor... då kan det bara sluta på ett sätt. Vad är det som gör att du inte förstod det själv? Varför låter du dig behandlas så? Jag tror att du har dålig självkänsla som du behöver terapi för. Jag hade aldrig accepterat något sådant.

Man kan dock inte förbjuda vuxna människor från att träffa vem de vill.
  • Anonym (Bizz)
    Anonym (Jenny) skrev 2023-11-13 09:58:55 följande:
    anonym gullviva skrev 2023-11-12 20:40:35 följande:

Ni kankse vill ha en update och ha lite mer att diskutera... 

Vi har haft 2 fina dagar där vi umgåtts en hel del och pratat mkt. 

Det är mkt praktiskt som ni vet med husförsäljning mm.  Och vi har väl eg tänkt vad som är bäst både praktiskt och ekonomiskt.

Om inget oförutsett händer, att vi känner att allt funkar så bra som det faktiskt gör just nu, så vill vi istället för Stor renovering göra det allra nödvändigaste för en snabbare försäljning. 
    Och istället för att hetsa fram två lägenheter bodelning mm så tänker vi hitta en lägenhet som jag o dottern vill ha i första hand. 
    När flytten kommer, och om den kommer snabbt, så flyttar han med i början. Och när han hittar ngt eget (behöver bara en etta känner han) så tar vi det praktiska då med bodelning utköp etc. 

Fubkst det inte så hittar han ngt annat snabbare såklsrt men att en lägenhet jag o dottern trivs i är prio ett. 
    Bo med den nya vill han inte, han säger ärligt att han inte känner alla hennes sidor, då de mest ingås någes timmar på kvällarns, aldrig levt vardagsliv tillsammans. 
    Så när vi flyttar i sär kommer han hitta ngt eget först. Och det tro jag är klokt, ingen av oss har bott ensamma Någon gång då vi var så unga när vi träffades. 

Ska han bo i en etta?? Vart ska dottern ta vägen när hon är hos honom?
    Inte brukar väl tonåringar bo på två ställen heller...
Svar på tråden Vår situation är så udda! Eller?