Bim december 2023
Hoppar in för att jag verkligen vill claima all positiv energi! Grattis till alla +!
Försöker sedan lång tid med första barnet och har BIM 17/12. Håller tummarna såå mycket för ett + i julklapp 🎁
Hoppar in för att jag verkligen vill claima all positiv energi! Grattis till alla +!
Försöker sedan lång tid med första barnet och har BIM 17/12. Håller tummarna såå mycket för ett + i julklapp 🎁
Hejsan!
Måste bara fråga är det någon som kan förklara vad det är när teststrecket typ är vitt och färgen ligger som på båda sidor av de strecket? 😀
Åå nu börjar jag tappa hoppet igen, hade så mycket molvärk i fyra dagar, nu känns ingenting igen.
4 dagar till bim men jag fick sen äl så kan vara ca en vecka kvar egentligen.
Ni andra som har bim runt den 15:e känner ni något nu?
Blir galen!
Har mått illa hela dagen, som en blandning av halsbränna och kväljningar. Känner massa konstiga dofter (typ det luktade stekt bacon om rena disken i diskmaskinen, så konstigt!) Jag har haft molvärk flera dagar nu till och från, även ibland värk från nedre ryggen. Jag har sovit superdåligt i två nätter nu, vaknar 3-4 och kan inte somna om. Har fått världens cystacne på nässnibben av alla ställen 😂 Allt är sååå konstigt!
Vill vänta till Bim innan jag testar för ännu syns inga tecken på mens (brukar ALLTID få mycket spotting flytningar dagarna innan)..
Såhär "verkligt" har jag faktiskt aldrig kännt tidigare så känner mig redan livrädd för att bli besviken 😪,
Hur mår ni andra?? Någon annan med misstänksamma symtom?